20.12.2013
အေျခခံပညာ မူလတန္းအဆင့္ ေက်ာင္းသင္ခန္းစာ မ်ားတြင္ သင္ၾကားေနေသာ သင္ၾကား နည္းစနစ္ မ်ားကို သုေတသန ျပဳလုပ္ၿပီး ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ရန္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ စိန္ရတုခန္းမရွိ ကေလးသူငယ္ ဗဟိုျပဳ သင္ၾကားေရးအဖြဲ႕ (CCA) က တိုက္တြန္းထားေၾကာင္း အဆိုပါ အဖြဲ႕ထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
သင္ၾကားနည္းစနစ္ မ်ားကို သုေတသန ျပဳျခင္းအားျဖင့္ အားသာခ်က္၊ အားနည္းခ်က္မ်ား ရွာေဖြ ေတြ႕ ရွိႏိုင္သည့္အျပင္ သင္႐ိုးညႊန္းတမ္း လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ဆန္းစစ္ႏိုင္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းအဖြဲ႕ အႀကံေပး တာဝန္ခံတစ္ဦးက ေျပာဆိုသည္။
“အခုဆရာေတြ သင္ေနတဲ့ပုံက ကေလးေတြကို ေမးခြန္း မေမးတတ္ေအာင္ လုပ္သလိုမ်ဳိး ျဖစ္ေနတယ္။ ဒါဆရာေတြ အျပစ္လည္း မဟုတ္ဘူး။ ယႏၲရားႀကီး တစ္ခုလုံးက ပ်က္ေနတာေၾကာင့္ပါ” ဟု ၎က ေျပာ ၾကားသည္။
သင္ၾကားနည္းစနစ္ အေျပာင္းအလဲအျဖစ္ ၿမဳိ႕နယ္ ႏွစ္ရာေက်ာ္က ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို ကေလးဗဟိုျပဳ ဆရာအတတ္သင္ သင္တန္းမ်ား ေပးထား ခဲ့ေသာ္လည္း လက္ေတြ႕ ဆရာႏွင့္ ေက်ာင္းသားအခ်ဳိး ကြာဟ ခ်က္ေၾကာင့္ အသုံးမဝင္ေၾကာင္း ပညာေရး အသိုင္းအဝိုင္းထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ကေလးသူငယ္ ဗဟိုျပဳသင္ၾကားေရး အဖြဲ႕သည္ အေျခခံပညာေရး ဆိုင္ရာ ပညာေရးမူဝါဒ ေရးဆြဲျခင္း၊ ကေလးသူငယ္ သင္႐ိုးညႊန္းတမ္း မူေဘာင္တြင္ စံသတ္မွတ္ခ်က္ ေရးဆြဲရာ၌ ကူညီ ပံ့ပိုးျခင္း တို႔ ျပဳလုပ္လ်က္ရွိေသာ ပညာေရး ျမႇင့္တင္မႈ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေရး ေကာ္မတီ၏ လုပ္ငန္း အဖြဲ႕ဝင္ တစ္ခု ျဖစ္သည္။
The Voice Weekly