ရန္ကုန္၊ စက္တင္ဘာ ၁၇
ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ၈ နာရီတည္းႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထားေျပးဆြဲသြားရန္ ဂ်ပန္ပညာရွင္တို႔၏ ျဖစ္ႏုိင္ေျခေလ့လာဆန္းစစ္မႈမွာ ႏိုဝင္ဘာလတြင္ အၿပီးသတ္ေတာ့ မည္ဟု သိရွိရသည္။
ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ၈ နာရီတည္းႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထားေျပးဆြဲသြားရန္ ဂ်ပန္ပညာရွင္တို႔၏ ျဖစ္ႏုိင္ေျခေလ့လာဆန္းစစ္မႈမွာ ႏိုဝင္ဘာလတြင္ အၿပီးသတ္ေတာ့ မည္ဟု သိရွိရသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာ န ထိပ္တန္းအရာရွိ တစ္ဦးက ”ႏို ဝင္ဘာလထဲမွာပဲ သူတုိ႔ရဲ႕ ေလ့ လာဆန္းစစ္မႈေတြကို ဝန္ႀကီးဌာန ကို အၿပီးတစ္ခါတည္း တင္မွာပါ” ဟု အတည္ျပဳ ေျပာသည္။၃၈၅ ဒသမ ၅ မိုင္ ရွည္လ်ား ကာ ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ၁၆ နာရီၾကာ ျမင့္ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္း ပိုင္းႏွင့္ ၂၃၃ မိုင္ရွည္လ်ားကာ ၁ဝ နာရီၾကာခုတ္ေ မာင္းေနသည့္ လမ္း ပိုင္းႏွစ္ခုစလံုးကို ဂ်ပန္ပညာရွင္ တုိ႔ကို ျဖစ္ႏိုင္ေျခရွိမႈ ေလ့လာဆန္းစစ္မႈကိုဇူလိုင္လဆန္းပိုင္းက စကာ သုေတသန ျပဳလုပ္ခဲ့ၾက သည္။ရထား ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာ န ထိပ္တန္းအရာရွိက သုေတသန စာတမ္းအေပၚ ႏွစ္ဖက္ေဆြးေႏြး ညိႇႏိႈင္းကာ အျမန္ဆံုးေဆာင္ရြက္ သြားရန္ရွိသည္ဟု ေျပာသည္။ ရန္ကုန္၊ အင္းစိန္ရွိ ဒီဇယ္စက္ ေခါင္းစက္႐ံုမွ လုပ္သက္ရင့္ ဝန္ ထမ္းတစ္ဦးက ေက်ာက္မီးေသြး စက္ေခါင္းျဖင့္ပင္ အခ်ိန္ ၈ နာရီ တည္းႏွင့္ ရန္ကုန္မွ မႏၲေလးသို႔ သြားႏိုင္ခဲ့ေသာ သာဓကရွိခဲ့ဖူး ေၾကာင္း ေျပာသည္။”မျဖစ္ႏိုင္တာမရွိပါဘူး။ ျဖစ္ ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါကို လုပ္ဖို႔ဆုိရင္ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ လုပ္ကိုင္ႏိုင္စြမ္း အေျခအေနေတြကို ျမႇင့္တင္ေပး မယ့္ အစီအစဥ္ေတြကိုပါ ထည့္ သြင္းလုပ္ကုိင္ရပါ့မယ္”ဟု ၄င္းက မွတ္ခ်က္ျပဳသည္။အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံမ်ားႏွင့္ ႏိႈင္း ယွဥ္ပါက ျမန္မာ့မီးရထားမွာ ခုတ္ ေမာင္းခ်ိန္ ၾကာျမင့္ျခင္းႏွ င့္ ညင္ သာမႈမရွိျခင္းတို႔ေၾကာင့္ စီးနင္းသူ အမ်ားမွာ ေမာ္ေတာ္ကားကိုသာ ေရြးခ်ယ္စီးနင္းမႈျပဳေနၾကေသာ္ လည္း အေျခခံလူတန္းစားတို႔မွာ ေစ်းႏႈန္းသက္သာေသာ
ရထားကို မွီခိုေနရဆဲျဖစ္သည္ဟု သိရွိရ သည္။
PNews
ရထားကို မွီခိုေနရဆဲျဖစ္သည္ဟု သိရွိရ သည္။
PNews