General Motor ထုတ္ Cadillac ဇိမ္ခံကားမ်ားဟာကမၻာတစ္လႊား ေရပန္းစားကားမ်ား ျဖစ္ပါ တယ္။ ျမန္မာျပည္မွာလည္း ရွိေနပါျပီ။ေရာက္ လာႏိုင္ငံ နည္းလမ္း ႏွစ္ခုေတာ့ အၾကမ္းဖ်င္းအားျဖင့္ ရွိေနပါတယ္။ ဂ်ပန္ေလလံေစ်းကေန နဲ႔ ေအးဂ်င့္မွာမွာယူေပးမွု ျဖစ္ ပါတယ္။
ဂ်ပန္ေလလံကေန လာတာဆုိရင္ သာမန္ ဂ်ပန္ကေန User car ဝယ္တဲ့ထံုးစံအတိုင္းပဲ ျဖစ္ပါ တယ္။ ျမန္မာေငြနဲ႔ တြက္ရင္ သိန္း ၂၅၀ ဝန္းက်င္ပဲ ရွိပါတယ္။ ဒါက ၂၀၀၉ ေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါကလည္း ၃ေထာင္ေက်ာ္မွာ ရွိတဲ့အတြက္ ျမန္မာျပည္အေရာက္ အခြန္ မ်ား
နဲ႔ တြက္လိုက္ရင္ သိန္း ၁ေထာင္ထက္ေတာ့ မပုိပါဘူး။ သိန္း ၈၀၀ ကေတာ့ အနည္းဆံုး ျဖစ္ ပါတယ္။
ေအးဂ်င့္က မွာေပးမယ္ဆုိရင္ေတာ့ တစ္ပတ္ရစ္ကား မဟုတ္ပဲ ဘရန္ဒီကားလည္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေစ်းက သာမန္ အေမရိကန္ႏိုင္ငံသားေတြဝယ္တဲ့ ေစ်းအျပင္ ထပ္ေပါင္းေပးရတာမ်ိဳးလည္း ရွိပါအံုးမယ္။ အနည္းဆံုးကေတာ့ သိန္း ၁,၀၀၀ ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဆီစားၾကီးလို႔ သာမန္ ကားဝယ္တဲ့သူမ်ားကေတာ့ မဝယ္ပါ ဘူး။ ေငြပုိေနတဲ့ ဇိမ္ခံကား ခေရဇီမ်ားကေတာ့ ဝယ္စီးပါတယ္။ ျမန္မာျပည္လမ္းေပၚမွာလည္း ေတြ႔ေနရပါျပီ။
သို႔ေပမယ့္ ၂၀၀၇ ထက္မေက်ာ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ Cadillac CTS ကို ဂ်ပန္ေလလံမွာ ေတြ႔ရင္ေတာ့ သာမန္ ဂ်ပန္ကားဝယ္သလိုပဲ ကုန္က်မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သိန္း ၅၀၀ ထက္ေတာင္ နည္းႏိုင္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ Cadillac ဟာ ဂ်ပန္ေလလံေစ်းကြက္မွာ တက့ယ္ရွားပါး ကားျဖစ္ေနပါတယ္။
အဓိကကေတာ့ တံဆိပ္ေၾကာင့္ ေစ်းၾကီးပံုရပါတယ္။ အတြင္းမွာ ပါဝင္တဲ့ Accessory က အျခားေမာ္ဒယ္ျမင့္ ကား မ်ားထက္ မပိုပါဘူး။ ၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္အထက္မွာေတာင္ အတြင္း LCD တီဗီက ကိုယ္တိုင္ ဝယ္တပ္ရတာပါ။
၂၀၀၂ ခုႏွစ္ကေန ၂၀၀၇ ၾကားက ပထမမ်ိဳးဆက္၊ ၂၀၀၇ အထက္က ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဇိုင္းက အဓိက ကြဲျပားတဲ့ ထူးျခားခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ တံခါး ႏွစ္ေပါက္ coupe, တံခါးေလးေပါက္ sport ဆလြန္း၊ တံခါး ၅ေပါင္ စေတရွင္ ဝက္ဂြန္ ဆိုျပီး သံုးမ်ိဳး ခြဲထုတ္ထားပါတယ္။ လက္ရွိျမန္မာျပည္မွာေတာ့ ဆလြန္း ေတြ႔ရပါတယ္။
ပထမမ်ိဳးဆက္ထက္ သာသြားတဲအပိုင္းက ကားေရွ ႔ပိုင္း ဒီဇိုင္းနဲ႔ အသံုးျပဳတဲ့ သတၱဳျဖစ္ပါတယ္။ Safety အသားေပးတဲ့အတြက္ ေရွ ႔ပိုင္း ပိုမာလာျပီး အင္ဂ်င္ပါဝါလည္း ထပ္ျမင့္ထားပါတယ္။ ၂၀၀၂ အထက္မွာတုန္းက ၂၆၀၀ စီစီ အရြယ္ရွိတဲ့ ပစ္စတင္ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္အ သံုးျပဳခဲ့ပါတယ္။ ၂၀၀၇ အထက္မွာေတာ့ အနည္းဆံုး ၃၀၀၀ စီစီ ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားဆံုး ၆၂၀၀ စီစီ အင္ဂ်င္ေတာင္ ထုတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ တဲ့ ျမင္းေကာင္ေရအားက ၂၇၀ ထက္ပိုပါတယ္။ ၆၂၀၀ စီစီမွာ ဆုိရင္ ျမင္းေကာင္ေရ ၅၅၀ အထက္မွာ ရွိပါတယ္။ ကားက Mid size Lux ျဖစ္ပါတယ္။ top speed- အျမန္ဆံုး ၁၅၀ အထက္ျဖစ္ပါတယ္။ CTS-V version ဆုိရင္ တစ္နာရီ မိုင္ ၂၀၀ နားကပ္တဲ့အတြက္ ကမၻာ့အျမန္ဆံုး ကားမ်ား စာရင္းထဲေတာင္ Cadillac ဇိမ္ခံကားက ပါဝင္ပါေသးတယ္။
အဲယားကြန္း၊ ေလအိတ္၊ ပါဝါဝင္းဒိုး၊ စမတ္ကီး၊ ေရဒီယို စတာေတြအျပင္ Navigation device, LCDတီဗီ၊ GPS, စပီကာ၊ Woofer, DVD player, Audio system, LED မီးလံုး၊ iPod ထိုး အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ ေအာ္ဒီယုိစနစ္ စတာေတြအျပင္ အျခား ဇိမ္ခံပစၥည္းမ်ားလည္း ပါဝင္ပါ တယ္။ အီလက္ထေရာနစ္ ပစၥည္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား စံုစံုလင္လင္ ပါရွိပါတယ္။ ကားျငိမ္ေအာင္ ထိန္းေပးမယ့္ Stability control, traction control တို႔က Safety ပိုင္းမွာ အားျဖည့္ထားပါတယ္။
တံခါးေလးေပါက္ ဆလြန္းကား ဆုိရင္ အရွည္ ၁၉၁.၆ လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၂.၅ လက္မ၊ အျမင့္ ၅၈ လက္မ အရြယ္အစားရွိပါတယ္။ ဂီယာ ၆ခ်က္ထိုး ရိုးရိုးနဲ႔ ေအာ္ တို ႏွစ္ မ်ိဳး ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ပါ တယ္။ ေနာက္ဘီးေမာင္း စနစ္ ကားနဲ႔ ေလးဘီးေမာင္း စနစ္ကား ဆိုျပီး ထုတ္လုပ္ထား ပါတယ္။ ဓာတ္ဆီစားတဲ့ အင္ဂ်င္ကို အသံုးျပဳထားျပီး ေလးဘီးစနစ္မွာ အကုန္အက် မ်ားႏိုင္ပါတယ္။
၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္အထက္ သိန္း ၁ေထာင္ေအာက္ ရွိတဲ့ ဂ်ပန္ေလလံေအာင္ CTS မၾကိဳက္ရင္လည္း သိန္း ၁ေထာင္အထက္ ပရီမီယံ Cadillac မ်ားကို မွာယူစီးႏိုင္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ သူကေန ခြဲထြက္တဲ့ STS ကားမ်ားလည္း ေလလံထဲမွာ ရွိေနတတ္ပါေသးတယ္။
ဂ်ပန္ေလလံကေန လာတာဆုိရင္ သာမန္ ဂ်ပန္ကေန User car ဝယ္တဲ့ထံုးစံအတိုင္းပဲ ျဖစ္ပါ တယ္။ ျမန္မာေငြနဲ႔ တြက္ရင္ သိန္း ၂၅၀ ဝန္းက်င္ပဲ ရွိပါတယ္။ ဒါက ၂၀၀၉ ေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါကလည္း ၃ေထာင္ေက်ာ္မွာ ရွိတဲ့အတြက္ ျမန္မာျပည္အေရာက္ အခြန္ မ်ား
နဲ႔ တြက္လိုက္ရင္ သိန္း ၁ေထာင္ထက္ေတာ့ မပုိပါဘူး။ သိန္း ၈၀၀ ကေတာ့ အနည္းဆံုး ျဖစ္ ပါတယ္။
ေအးဂ်င့္က မွာေပးမယ္ဆုိရင္ေတာ့ တစ္ပတ္ရစ္ကား မဟုတ္ပဲ ဘရန္ဒီကားလည္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေစ်းက သာမန္ အေမရိကန္ႏိုင္ငံသားေတြဝယ္တဲ့ ေစ်းအျပင္ ထပ္ေပါင္းေပးရတာမ်ိဳးလည္း ရွိပါအံုးမယ္။ အနည္းဆံုးကေတာ့ သိန္း ၁,၀၀၀ ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဆီစားၾကီးလို႔ သာမန္ ကားဝယ္တဲ့သူမ်ားကေတာ့ မဝယ္ပါ ဘူး။ ေငြပုိေနတဲ့ ဇိမ္ခံကား ခေရဇီမ်ားကေတာ့ ဝယ္စီးပါတယ္။ ျမန္မာျပည္လမ္းေပၚမွာလည္း ေတြ႔ေနရပါျပီ။
သို႔ေပမယ့္ ၂၀၀၇ ထက္မေက်ာ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ Cadillac CTS ကို ဂ်ပန္ေလလံမွာ ေတြ႔ရင္ေတာ့ သာမန္ ဂ်ပန္ကားဝယ္သလိုပဲ ကုန္က်မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သိန္း ၅၀၀ ထက္ေတာင္ နည္းႏိုင္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ Cadillac ဟာ ဂ်ပန္ေလလံေစ်းကြက္မွာ တက့ယ္ရွားပါး ကားျဖစ္ေနပါတယ္။
အဓိကကေတာ့ တံဆိပ္ေၾကာင့္ ေစ်းၾကီးပံုရပါတယ္။ အတြင္းမွာ ပါဝင္တဲ့ Accessory က အျခားေမာ္ဒယ္ျမင့္ ကား မ်ားထက္ မပိုပါဘူး။ ၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္အထက္မွာေတာင္ အတြင္း LCD တီဗီက ကိုယ္တိုင္ ဝယ္တပ္ရတာပါ။
၂၀၀၂ ခုႏွစ္ကေန ၂၀၀၇ ၾကားက ပထမမ်ိဳးဆက္၊ ၂၀၀၇ အထက္က ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဇိုင္းက အဓိက ကြဲျပားတဲ့ ထူးျခားခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ တံခါး ႏွစ္ေပါက္ coupe, တံခါးေလးေပါက္ sport ဆလြန္း၊ တံခါး ၅ေပါင္ စေတရွင္ ဝက္ဂြန္ ဆိုျပီး သံုးမ်ိဳး ခြဲထုတ္ထားပါတယ္။ လက္ရွိျမန္မာျပည္မွာေတာ့ ဆလြန္း ေတြ႔ရပါတယ္။
ပထမမ်ိဳးဆက္ထက္ သာသြားတဲအပိုင္းက ကားေရွ ႔ပိုင္း ဒီဇိုင္းနဲ႔ အသံုးျပဳတဲ့ သတၱဳျဖစ္ပါတယ္။ Safety အသားေပးတဲ့အတြက္ ေရွ ႔ပိုင္း ပိုမာလာျပီး အင္ဂ်င္ပါဝါလည္း ထပ္ျမင့္ထားပါတယ္။ ၂၀၀၂ အထက္မွာတုန္းက ၂၆၀၀ စီစီ အရြယ္ရွိတဲ့ ပစ္စတင္ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္အ သံုးျပဳခဲ့ပါတယ္။ ၂၀၀၇ အထက္မွာေတာ့ အနည္းဆံုး ၃၀၀၀ စီစီ ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားဆံုး ၆၂၀၀ စီစီ အင္ဂ်င္ေတာင္ ထုတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ တဲ့ ျမင္းေကာင္ေရအားက ၂၇၀ ထက္ပိုပါတယ္။ ၆၂၀၀ စီစီမွာ ဆုိရင္ ျမင္းေကာင္ေရ ၅၅၀ အထက္မွာ ရွိပါတယ္။ ကားက Mid size Lux ျဖစ္ပါတယ္။ top speed- အျမန္ဆံုး ၁၅၀ အထက္ျဖစ္ပါတယ္။ CTS-V version ဆုိရင္ တစ္နာရီ မိုင္ ၂၀၀ နားကပ္တဲ့အတြက္ ကမၻာ့အျမန္ဆံုး ကားမ်ား စာရင္းထဲေတာင္ Cadillac ဇိမ္ခံကားက ပါဝင္ပါေသးတယ္။
အဲယားကြန္း၊ ေလအိတ္၊ ပါဝါဝင္းဒိုး၊ စမတ္ကီး၊ ေရဒီယို စတာေတြအျပင္ Navigation device, LCDတီဗီ၊ GPS, စပီကာ၊ Woofer, DVD player, Audio system, LED မီးလံုး၊ iPod ထိုး အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ ေအာ္ဒီယုိစနစ္ စတာေတြအျပင္ အျခား ဇိမ္ခံပစၥည္းမ်ားလည္း ပါဝင္ပါ တယ္။ အီလက္ထေရာနစ္ ပစၥည္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား စံုစံုလင္လင္ ပါရွိပါတယ္။ ကားျငိမ္ေအာင္ ထိန္းေပးမယ့္ Stability control, traction control တို႔က Safety ပိုင္းမွာ အားျဖည့္ထားပါတယ္။
တံခါးေလးေပါက္ ဆလြန္းကား ဆုိရင္ အရွည္ ၁၉၁.၆ လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၂.၅ လက္မ၊ အျမင့္ ၅၈ လက္မ အရြယ္အစားရွိပါတယ္။ ဂီယာ ၆ခ်က္ထိုး ရိုးရိုးနဲ႔ ေအာ္ တို ႏွစ္ မ်ိဳး ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ပါ တယ္။ ေနာက္ဘီးေမာင္း စနစ္ ကားနဲ႔ ေလးဘီးေမာင္း စနစ္ကား ဆိုျပီး ထုတ္လုပ္ထား ပါတယ္။ ဓာတ္ဆီစားတဲ့ အင္ဂ်င္ကို အသံုးျပဳထားျပီး ေလးဘီးစနစ္မွာ အကုန္အက် မ်ားႏိုင္ပါတယ္။
၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္အထက္ သိန္း ၁ေထာင္ေအာက္ ရွိတဲ့ ဂ်ပန္ေလလံေအာင္ CTS မၾကိဳက္ရင္လည္း သိန္း ၁ေထာင္အထက္ ပရီမီယံ Cadillac မ်ားကို မွာယူစီးႏိုင္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ သူကေန ခြဲထြက္တဲ့ STS ကားမ်ားလည္း ေလလံထဲမွာ ရွိေနတတ္ပါေသးတယ္။