Monday, December 3, 2012

မကၠဆီကိုသမၼတသစ္က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆို

0 comments
ဒီဇင္ဘာ(၃)


မကၠဆီကိုသမၼတေရြးေကာက္ပဲြတြင္ အႏိုင္ရရွိထားေသာ အင္ရီေကးပီနာနီးတိုသည္ မကၠဆီကို သမၼတ သစ္အျဖစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္က က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုခဲ့သည္။ မစၥတာပီနာသည္ ၿမိဳ႕ေတာ္မကၠဆီကိုစီးတီးရွိ ဆန္လာဇာ႐ိုနန္းေတာ္ သမၼတ႐ံုးခန္း၌ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ သမၼတပီနာက က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုအၿပီး ဖဲြ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေအာင္လုပ္သြားမည္ဟု သႏိၷ႒ာန္ျပဳေျဟ ၾကားခဲ့ သည္။ ၄င္းက်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပဲြသို႔ အေမရိကန္ ဒုတိယသမၼတ ဂ်ဳိးဘိုင္ဒင္၊ စပိန္အိမ္ေရွ႕မင္းသား ဖီးလစ္၊ ကေနဒါအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေဒးဗစ္ဂြၽန္စတန္တို႔လည္း တက္ေရာက္ခဲ့ ၾကသည္။ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ ဆို အၿပီး ပီနာသည္ သမၼတေဟာင္း ဖီးလစ္ကယ္ဒါရြန္ထံမွ သမၼတအေဆာင္အေယာင္မ်ားလက္ခံရယူခဲ့ သည္။

(ဆင္ဟြာ)

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here