16.12.2013
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ ၃၀ ၏ အမည္စာရင္းမ်ားႏွင့္ မွတ္ပံုတင္ရန္ Registry of Interest (ROI) ေဖာ္ျပခ်က္မ်ားအား ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ ၃၀ မွာ ပုဂံေညာင္ဦး၊ ဟဲဟိုး၊ ထား၀ယ္၊ ပူတာအို၊ မိုင္းဆတ္၊ ေကာ့ေသာင္း၊ ျမစ္ႀကီးနား၊ ပုသိမ္၊ ၿမိတ္၊ ဗန္းေမာ္၊ လား႐ိႈး၊ ဘုတ္ျပင္း၊ ကေလး၊ မေကြး၊ ေမာ္လၿမိဳင္၊ ခႏၲီး၊ ပခုကၠဴ၊ ဘားအံ၊ ဟုမၼလင္း၊ ေက်ာက္ထု၊ အနီးစခန္း၊ လြိဳင္ေကာ္၊ အမ္း၊ ကိုကိုးကြၽန္း၊ မံုရြာ၊ စစ္ေတြ၊ သံတဲြ၊ တာခ်ီလိတ္၊ က်ဳိင္းတံုႏွင့္ ေက်ာက္ျဖဴေလဆိပ္မ်ား ျဖစ္သည္။
ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳရာတြင္ ေလဆိပ္တစ္ခုလံုးအား လဲႊေျပာင္း လုပ္ကိုင္သည့္ နည္းလမ္းကို ဦးစားေပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး၊ ေလဆိပ္တစ္ခုလံုးအား လဲႊေျပာင္း ရယူျခင္း မရွိဘဲ က႑အလိုက္ လႊဲေျပာင္းရယူ လုပ္ကိုင္လိုသူမ်ားအတြက္ က႑မ်ားအား ROI ေဖာ္ျပခ်က္တြင္ က႑ ၁၀ ခု ခဲြျခားေဖာ္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လဲႊေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳရာတြင္ ႏိုင္ငံတကာေလဆိပ္ အဆင့္သို႔ တိုးျမႇင့္လုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳမည္မဟုတ္ဘဲ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ား အျဖစ္သာ အဆင့္ျမႇင့္တင္ လုပ္ကိုင္ရ မည္ျဖစ္သည္။ ယင္းအျပင္ ရာႏႈန္းျပည့္ ႏိုင္ငံျခားသား ရင္းႏီွးျမဳပ္ႏွံမႈအား ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ဘဲ သက္ဆိုင္ရာ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒအတိုင္းသာ လိုက္နာသြားရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ေတြကို ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမယ့္ ေနရာမွာ တင္ဒါစနစ္နဲ႔ ေရြးခ်ယ္သြားမွာပါ။ အဓိက ေငြေၾကးခိုင္မာ ေတာင့္တင္းမႈနဲ႔ နည္းပညာပိုင္း ကြၽမ္းက်င္မႈရွိတဲ့ ကုမၸဏီ အဖြဲ႕စည္းကို ဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ဆိုသည္။
Eleven Media Group
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ ၃၀ ၏ အမည္စာရင္းမ်ားႏွင့္ မွတ္ပံုတင္ရန္ Registry of Interest (ROI) ေဖာ္ျပခ်က္မ်ားအား ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ ၃၀ မွာ ပုဂံေညာင္ဦး၊ ဟဲဟိုး၊ ထား၀ယ္၊ ပူတာအို၊ မိုင္းဆတ္၊ ေကာ့ေသာင္း၊ ျမစ္ႀကီးနား၊ ပုသိမ္၊ ၿမိတ္၊ ဗန္းေမာ္၊ လား႐ိႈး၊ ဘုတ္ျပင္း၊ ကေလး၊ မေကြး၊ ေမာ္လၿမိဳင္၊ ခႏၲီး၊ ပခုကၠဴ၊ ဘားအံ၊ ဟုမၼလင္း၊ ေက်ာက္ထု၊ အနီးစခန္း၊ လြိဳင္ေကာ္၊ အမ္း၊ ကိုကိုးကြၽန္း၊ မံုရြာ၊ စစ္ေတြ၊ သံတဲြ၊ တာခ်ီလိတ္၊ က်ဳိင္းတံုႏွင့္ ေက်ာက္ျဖဴေလဆိပ္မ်ား ျဖစ္သည္။
ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳရာတြင္ ေလဆိပ္တစ္ခုလံုးအား လဲႊေျပာင္း လုပ္ကိုင္သည့္ နည္းလမ္းကို ဦးစားေပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး၊ ေလဆိပ္တစ္ခုလံုးအား လဲႊေျပာင္း ရယူျခင္း မရွိဘဲ က႑အလိုက္ လႊဲေျပာင္းရယူ လုပ္ကိုင္လိုသူမ်ားအတြက္ က႑မ်ားအား ROI ေဖာ္ျပခ်က္တြင္ က႑ ၁၀ ခု ခဲြျခားေဖာ္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လဲႊေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳရာတြင္ ႏိုင္ငံတကာေလဆိပ္ အဆင့္သို႔ တိုးျမႇင့္လုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳမည္မဟုတ္ဘဲ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ား အျဖစ္သာ အဆင့္ျမႇင့္တင္ လုပ္ကိုင္ရ မည္ျဖစ္သည္။ ယင္းအျပင္ ရာႏႈန္းျပည့္ ႏိုင္ငံျခားသား ရင္းႏီွးျမဳပ္ႏွံမႈအား ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ဘဲ သက္ဆိုင္ရာ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒအတိုင္းသာ လိုက္နာသြားရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ေတြကို ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမယ့္ ေနရာမွာ တင္ဒါစနစ္နဲ႔ ေရြးခ်ယ္သြားမွာပါ။ အဓိက ေငြေၾကးခိုင္မာ ေတာင့္တင္းမႈနဲ႔ နည္းပညာပိုင္း ကြၽမ္းက်င္မႈရွိတဲ့ ကုမၸဏီ အဖြဲ႕စည္းကို ဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ဆိုသည္။
Eleven Media Group