13.11.2013
ကုန္သြယ္ေရးကုိ ထိခုိက္ေနေစသည့္ လမ္းတံတားျဖတ္သန္းခ တန္ပုိေၾကး ျမင့္မားေနျခင္းအား လုပ္ ငန္းရွင္မ်ားက လႊတ္ေတာ္ နာယက သူရဦးေရႊမန္းထံ တုိက္႐ုိက္တင္ျပထားေသာ္လည္း ႏွစ္လတာနီးပါး ၾကာသည္အထိ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ရွိမလာေသး သျဖင့
လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသည့္ ယင္းသုိ႔တံတားျဖတ္သန္းခ တန္ပုိဒဏ္ေၾကးေပးေဆာင္ရမႈမ်ားေန
သို႔ေသာ္ ႏုိ၀င္ဘာ ၁၂ရက္အထိ လမ္းတံတားျဖတ္သန္းခ တန္ပုိဒဏ္ေၾကးမ်ားမွာ ေကာက္ခံေနဆဲျဖစ္ ေၾကာင္းဘုရင့္ေနာင္ ကုန္စည္ဒုိင္
ယင္းသို႔ ဆက္လက္ေကာက္ခံေနဆဲျဖစ္ရာ အခါအခြင့္သင့္တိုင္း သက္ဆိုင္ရာ တာ၀န္ရွိသူမ်ားကို တင္ ျပသြားမည္ဟု ဆိုသည္။
လက္ရွိတြင္ လႈိင္သာယာစက္မႈဇုန္မွ ကုန္ၾကမ္းကုန္ေခ်ာသယ္ယူပုိ႔ေဆာင
ျမန္မာႏုိင္ငံထြက္ ပုိ႔ကုန္မ်ားအား စင္ကာပူႏုိင္ငံသုိ႔ သေဘၤာျဖင့္တင္ပုိ႔ရာတြင္ ေပ ၂၀ ကုန္ေသတၱာတစ္ လုံး၏ ကုန္က်စရိတ္မွာ ကန္ေဒၚလာ ၅၀ မွ ၇၀ အထိသာက်သင့္ေသာ္လည္း တံတားျဖတ္သန္းခ တန္ပုိ ဒဏ္ေၾကးမွာ ကန္ေဒၚ ၁၀၀ ေက်ာ္အထိ က်သင့္ေနေၾကာင္း လုပ္ငန္းရွင္မ်ားကဆုိသည္။
တံတားျဖတ္သန္းရာတြင္ အာဆီယံစံႏႈန္းမ်ားအရ ေျခာက္ဘီးကားတစ္စီးလွ်င္ ယာဥ္ႏွင့္ ကုန္ ၁၆ တန္၊ ၁၀ ဘီးကားတြင္ ယာဥ္ႏွင့္ ကုန္ ၂၁ တန္၊ ၁၂ ဘီးကားတြင္ ယာဥ္ႏွင့္ ကုန္ ၂၅ တန္ သတ္မွတ္ထား သည္။
ျပည္ပပုိ႔ကုန္မ်ား တင္ပုိ႔ရာတြင္မူ ႏုိင္ငံျခား၀ယ္ယူသူမ်ား၏ သတ္မွတ္စံႏႈန္းမ်ားအရ ကုန္ေသတၱာတစ္ လုံးတြင္ ကုန္ပစၥည္း အေလးခ်ိန္၂၄ တန္ အတိအက် ထည့္သြင္းရျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္မပါကုန္ပစၥည္း သီး သန္႔ကို သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္ေက်ာ္လြန္ကာ ဒဏ္ေၾကးေပးေနေဆာင္ရျခင္းျဖစ္သည္
Mizzima