Wednesday, September 19, 2012

ဖုန္းဆက္လုိက္ရံုျဖင့္ ၂၄ နာရီ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ ခံယူႏုိင္ၿပီ

0 comments

ဖုန္းဆက္လုိက္ရံုျဖင့္ ၂၄ နာရီ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ ခံယူႏုိင္မည့္ အစီအစဥ္ ရတနာပံု Call Center က ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ အစီအစဥ္အရ Call Center တြင္ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ ေစာင့္ေရွာက္မႈေပးမည့္ ဆရာဝန္ႀကီးမ်ားက ေမးျမန္းလာသူမ်ားအတြက္ အေသးစိတ္ တုိင္ပင္ေဆြးေႏြးေပးရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း Blue Ocean Operating Management ကုမၸဏီလီမိတက္မွ မန္းေနဂ်င္းဒါရိုက္တာ ဦးထြန္းထြန္းႏုိင္က ေျပာသည္။ “အိမ္မွာေနၿပီး ေဝဒနာ ခံစားေနရသူေတြအတြက္ ဘယ္မွ သြားစရာမလုိဘဲ ဖုန္းဆက္ၿပီး ဆရာဝန္ေတြရဲ႕ အႀကံဥာဏ္ကို ရယူႏုိင္မယ့္ အစီအစဥ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္းမာေရး အသိပညာေတြ တုိးတက္ေစႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ ရည္ရြယ္တယ္။ သက္ႀကီးရြယ္အုိေတြရဲ႕ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ လြယ္ကူေစဖုိ႔အတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္” ဟု ဆုိသည္။ ယင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းရာတြင္ ဝန္ေဆာင္ခအေနျဖင့္ တစ္မိနစ္လွ်င္ က်ပ္ ၁၀၀ ႏႈန္းျဖင့္ ဖုန္းဘီလ္ထဲမွ ျဖတ္သြားမည္ျဖစ္ကာ အိမ္တုိင္ရာေရာက္ ၾကည့္ရႈရန္ လုိအပ္ပါက ဆရာဝန္ႀကီးမ်ား၊ သူနာျပဳမ်ား ပါဝင္ေသာ အဖြဲ႕မ်ားက လာေရာက္ကုသေပးမည္ ျဖစ္ကာ ယင္းသို႔ ေဆာင္ရြက္ပါက က်သင့္ေငြ ေပးေခ်ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းဝန္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေထြေထြေရာဂါကု ဆရာဝန္ ေဒါက္တာေဇာ္မ်ိဳးထက္က “ဒီလုိဝန္ေဆာင္မႈ အစီအစဥ္ေတြက ႏိုင္ငံျခားမွာ ဆုိရင္ ေတာ္ေတာ္တြင္က်ယ္ေနပါၿပီ။ ခုလုိမ်ိဳး ေပၚလာတာ ေကာင္းပါတယ္။ ကိုယ္ခံစားေနရတဲ့ လကၡဏာကိုေတာ့ လူနာအေနနဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ ေျပာျပဖုိ႔ေတာ့လုိမယ္။ ဒါမွ ဆရာဝန္ႀကီးေတြက တိက်တဲ့ အႀကံဥာဏ္ကို ေပးႏုိင္မွာပါ” ဟု ေျပာသည္။ အဆုိပါ ဝန္ေဆာင္မႈကို ေဆာင္ရြက္လိုပါက ရတနာပံု Call Center ဖုန္း- ၁၈၇၅ သို႔ ဆက္သြယ္ႏုိင္ၿပီး အသင္းဝင္လုိသူမ်ားကိုလည္း လက္ခံသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
From : ရန္ကုန္တုိင္းမ္

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here