Monday, September 10, 2012

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးကို ဂ်ပန္ အကူအညီျဖင့္ ထပ္မံအဆင့္ျမင့္မည္

0 comments
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အဆင့္ျမင့္ လမ္းမႀကီးကို အစီအစဥ္အတုိင္း ရွစ္လမ္း သြား လမ္းမႀကီးအျဖစ္ ေဖာက္လုပ္ျခင္း၊ ႏုိင္လြန္ ကတၱရာ ထပ္ခင္းျခင္း၊ CCTV မ်ား တပ္ဆင္ျခင္းႏွင့္ လမ္းမႀကီးေပၚ ကၽြဲ၊ ႏြားမ်ား မတက္ေစေအာင္ ၿခံစည္း႐ိုး ခတ္ျခင္းမ်ားကို ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ အကူအညီျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ သြားရန္ရွိေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
အဆုိပါ အျမန္လမ္းမႀကီး တည္ေဆာက္စဥ္ကတည္းက ရွစ္လမ္း သြားအျဖစ္ ေၾကညာခဲ့ေသာ္လည္း လက္ရွိတြင္ ေလး လမ္းသြား အျဖစ္သာ ရွိေနေသးၿပီး ေနာက္ ထပ္ေလး လမ္း ထပ္မံခင္း ရန္ က်န္ေနေသးသည္ဟု သိရကာ ဘတ္ဂ်က္ ခ်ထားေပး မည့္ အခ်ိန္ ကိုသာ ေစာင့္ဆိုင္းေနခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။ “ဂ်ပန္က ကူညီမယ္လို႔ေတာ့ ေျပာဆုိေဆြးေႏြးထားတာ ရွိပါတယ္။ ႏုိင္ ငံေတာ္ ဘတ္ဂ်က္နဲ႔ မေလာက္ငေတာ့ လို႔ ျပည္ပ အကူအညီ ရယူထားရတာပါ” ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ အဆင့္ျမင့္ အရာရွိတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ လတ္တေလာတြင္ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ လမ္းပိုင္းအခ်ဳိ႕၏ အေနအထားမ်ားအရ လမ္းေပါက္ျပဲမႈမ်ားေၾကာင့္ ကြန္ကရစ္မ်ားကို အပိုင္းပိုင္းျဖတ္ ကာ ျပန္လည္ျပင္ဆင္ ေနခဲ့ရေသာ ကိစၥရပ္မ်ား ရွိခဲ့သည္ဟု သိရသည္။
“ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းမႀကီးကို ႏုိင္လြန္ကတၱရာခင္းဖို႔ စီစဥ္ေနတယ္လို႔ ၾကားထားတာၾကာၿပီ။ ဂ်ပန္က ကူညီမွာလည္း ၾကားထားတာပါပဲ။ ဒီလမ္းမႀကီးက အေရးေပၚ အျမန္ေဆာက္ခဲ့ရတဲ့ လမ္းမႀကီးထဲမွာ ပါတယ္ေလ” ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ အၿငိမ္းစား အဆင့္ျမင့္ အရာရွိ တစ္ဦး ကလည္း ေျပာၾကားသည္။ အဆုိပါ လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ အေဝးေျပးကားမ်ားမွာ တစ္နာရီလွ်င္ မိုင္ ၆၀ ထက္ ပုိမေမာင္းရေၾကာင္း သတိေပးထားၿပီး ကြန္ကရစ္၏ ခုိင္ခံ့မႈ အရည္အေသြး အာမခံခ်က္ နည္းပါးမႈေၾကာင့္ ႏွစ္အနည္းငယ္ ကာလအတြင္းမွာပင္ ျပင္ဆင္ခဲ့ရမႈမ်ား ရွိေနခဲ့သည္ဟု သိရသည္။ ေအဝိုင္အီး
ref: ျပည္ျမန္မာ

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here