ပင္လယ္ကူး သေဘၤာႀကီးမ်ား လြတ္လပ္စြာ ျဖတ္သန္း သြားလာႏုိင္ေသာ ဒလတံတား တည္ေဆာက္ေရးကို ဦးစားေပး စဥ္းစားရန္ ေတာင္ကိုရီးယား ကုမၸဏီ အား ေဆာက္လုပ္ေရး ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လြင
္က တုိက္တြန္းလုိ္က္ေၾကာင္း သိရသည္။
DASAN Consultants ကုမၸဏီမွ President and CEO Mr. Jeong Ho Kim ဦးေဆာင္ေသာ အဖြဲ႕ဝင္ သံုးဦးတို႔ ေနျပည္ေတာ္ရွိ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာနသို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ စီမံခ်က္ပါ တံတားမ်ား ကိစၥ လာေရာက္ ေဆြးေႏြးစဥ္ ထုိသို႔ တိုက္တြန္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရွိရ သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး စီမံခ်က္ အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဧရိယာအတြင္း ဒလ တံတား၊ ဝါးတရာ တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ တံတား အမွတ္ ၂ ႏွင့္ ၾကည့္ျမင္ တိုင္ တံတားတို႔ကို တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္သည္။
ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံရွိ ေဒဆန္၊ ေဒဝူးႏွင့္ ကိုရီးယားအိတ္စ္ပတ္ေဝး တုိ႔က ျဖစ္ႏုိင္စြမ္း အေသးစိတ္ ကိုလာေရာက္ ျပဳလုပ္ခဲ့၍ ပံုၾကမ္းမ်ား ကိုပင္ ေပးအပ္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ သည္ဟု သိရသည္။
ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန တာဝန္ရွိသူက ”အခု တံတား ေဆာက္မယ့္ နမူနာပံုေတြကို တင္ျပ ၿပီးပါၿပီ။ ခြင့္ျပဳမိန္႔ ေတာင္းခံထားပါတယ္” ဟု အတည္ျပဳေျပာသည္။ ဒလ-ပန္းဆုိးတန္းကို သေဘၤာ၊ သမၺန္မ်ားျဖင့္ ေျပး ဆြဲေပးေနၿပီး စာရင္းမ်ားအရ ေန႔စဥ္ ခရီးသည္ ါး ေသာင္းေက်ာ္ ျဖတ္သန္း သြားလာလ်က္ရိွသည္။
ကိုရီးယား DASAN Con- sultants ကုမၸဏီမွ ေဆြးေႏြးရာတြင္ ကိုရီးယားႏုိင္ငံမွ ေခ်းေငြရယူ တည္ေဆာက္ပါက အတုိးႏႈန္း သက္သာႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တံ တားမ်ား တည္ေဆာက္မႈ၏ ကုန္ က်စရိတ္ ၇ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ကိုရီးယား၏ ေခ်းေငြျဖင့္ သံုးစြဲ၍ က်န္ ၃ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ျမန္မာဘက္မွ က်ခံ ရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
www.MyanmarExpress.net
DASAN Consultants ကုမၸဏီမွ President and CEO Mr. Jeong Ho Kim ဦးေဆာင္ေသာ အဖြဲ႕ဝင္ သံုးဦးတို႔ ေနျပည္ေတာ္ရွိ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာနသို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ စီမံခ်က္ပါ တံတားမ်ား ကိစၥ လာေရာက္ ေဆြးေႏြးစဥ္ ထုိသို႔ တိုက္တြန္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရွိရ သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး စီမံခ်က္ အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဧရိယာအတြင္း ဒလ တံတား၊ ဝါးတရာ တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ တံတား အမွတ္ ၂ ႏွင့္ ၾကည့္ျမင္ တိုင္ တံတားတို႔ကို တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္သည္။
ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံရွိ ေဒဆန္၊ ေဒဝူးႏွင့္ ကိုရီးယားအိတ္စ္ပတ္ေဝး တုိ႔က ျဖစ္ႏုိင္စြမ္း အေသးစိတ္ ကိုလာေရာက္ ျပဳလုပ္ခဲ့၍ ပံုၾကမ္းမ်ား ကိုပင္ ေပးအပ္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ သည္ဟု သိရသည္။
ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန တာဝန္ရွိသူက ”အခု တံတား ေဆာက္မယ့္ နမူနာပံုေတြကို တင္ျပ ၿပီးပါၿပီ။ ခြင့္ျပဳမိန္႔ ေတာင္းခံထားပါတယ္” ဟု အတည္ျပဳေျပာသည္။ ဒလ-ပန္းဆုိးတန္းကို သေဘၤာ၊ သမၺန္မ်ားျဖင့္ ေျပး ဆြဲေပးေနၿပီး စာရင္းမ်ားအရ ေန႔စဥ္ ခရီးသည္ ါး ေသာင္းေက်ာ္ ျဖတ္သန္း သြားလာလ်က္ရိွသည္။
ကိုရီးယား DASAN Con- sultants ကုမၸဏီမွ ေဆြးေႏြးရာတြင္ ကိုရီးယားႏုိင္ငံမွ ေခ်းေငြရယူ တည္ေဆာက္ပါက အတုိးႏႈန္း သက္သာႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တံ တားမ်ား တည္ေဆာက္မႈ၏ ကုန္ က်စရိတ္ ၇ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ကိုရီးယား၏ ေခ်းေငြျဖင့္ သံုးစြဲ၍ က်န္ ၃ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ျမန္မာဘက္မွ က်ခံ ရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။