
အိႏိၵယ-ျမန္မာ ခ်စ္ၾကည္ေရး တံတားေပၚရႇိ တံတားတစ္စင္း ျပင္ဆင္မႈ ျပဳလုပ္ေနစဥ္
''အိႏၵိယႏုိင္ငံက ေဖာက္လုပ္ေပးတဲ့ လမ္းက တမူးၿမိဳ႕ကေန ကေလးၿမိဳ႕အထိ ေတာ့လမ္းေတြက ေကာင္းပါတယ္။ အဓိက မေကာင္းတာက တံတားေတြပါ။ ကေလးၿမိဳ႕နဲ႔ ကေလး၀လမ္းမႇာေတာ့ လမ္းပုိင္းအခ်ိဳ႕ သိပ္မေကာင္းေသးဘူး။ အရင္ကထက္ တုိးတက္လာတယ္ ဆုိေပမယ့္ ႏုိင္ငံတကာ အာရႇပတ္လမ္း အစိတ္အပုိင္း၀င္၊ အာဆီယံပတ္လမ္း အစိတ္အပုိင္း၀င္ဆုိၿပီး ႏုိင္ငံတကာအဆင့္နဲ႔ တုိင္းတာမယ္ ဆုိရင္ေတာ့ လုိအပ္ခ်က္ေတြ ရႇိေနပါေသးတယ္။ အိႏၵိယႏုိင္ငံ အေနနဲ႔ကလည္း တုိင္းျပည္ရဲ႕ ကုန္းတြင္းပိတ္ အေရႇ႕ေျမာက္ေဒသရဲ႕ ထြက္ေပါက္က ျမန္မာႏုိင္ငံပါ။ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕လမ္းေတြ ေကာင္းမြန္မႇ အိႏၵိယႏုိင္ငံရဲ့ အေရႇ႕ေျမာက္ ေဒသဟာ ႏုိင္ငံတကာနဲ႕ ဆက္သြယ္ရတာ အဆင္ေျပမယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေရႇ႕ေမႇ်ာ္၀ါဒဆုိၿပီး လုပ္ေနတာပါ'' ဟု အိႏၵိယ-ျမန္မာ နယ္စပ္အေရးကုိ ေလ့လာသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျမန္မာ-အိႏၵိယ ခ်စ္ၾကည္ေရး လမ္းမၾကီးဟု လူသိမ်ားေသာ တမူး-ကေလး-ကေလး၀ လမ္းေပၚတြင္ တည္ရႇိေသာ တံတား ၇၁ စင္းကုိ ကြန္ကရစ္ တံတားမ်ားအျဖစ္ အိႏၵိယႏုိင္ငံ BRTF အဖြဲ႕မႇ ျပဳျပင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအား တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေပးမည္ ျဖစ္ၿပီး မုံရြာ-ယာၾကီး-ကေလး၀ ကားလမ္းအား၂၀၁၆-ခုႏႇစ္မတုိင္မီ အေ၀းေျပးလမ္းမၾကီး အဆင့္သုိ႔ တုိးျမႇင့္ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ဟု အိႏၵိယသမၼတႏုိင္ငံ ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ ေဒါက္တာမန္မုိဟန္ဆင္း၏ ျမန္မာႏုိင္ငံ ခရီးစဥ္အတြင္း ထုတ္ျပန္သည့္ ျမန္မာ-အိႏၵိယ ႏႇစ္ႏုိင္ငံ ပူးတြဲေၾကညာခ်က္အရ သိရသည္။
Eleven