Monday, December 2, 2013

ျဖစ္ခ်င္တဲ. ဆႏၵေလးပါ

0 comments
ကၽြန္ေတာ္ ရွမ္းတစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ရွမ္းတိုင္းရင္းသား အားလံုးကို သိေစခ်င္တာ တစ္ခုရွိပါတယ္။ရွမ္းတိုင္းရင္းသားအားလုံုးလည္းသတိထားမိမယ္ထင္ပါတယ္။ အဲဒါကဘာလည္းဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို ့ ရွမ္းျပည္နယ္ေန ့ကို အမ်ားျပည္သူရုံးပိတ္ရက္အျဖစ္ နိုင္ငံေတာ္က သတ္မွတ္ေပး ထားျခင္းလည္းမရွိပါ။ေဖာ္ျပေပးခ်င္းလည္းမေတြ ့ရပါ။ရွမ္းနွစ္သစ္ကူးေန ့ဆိုတာေဖာ္ျပပို ့ေ၀လာေ၀း။
ဘာမဟုတ္တဲ့ အစ္ေန ့ကေတာ့ အမ်ားျပည္သူရုံးပိတ္ရက္အျဖစ္သတ္မွတ္ေပးထားတာ ကၽြန္ေတာ္တို ့ ရွမ္းလူမ်ိဳးေတြရင္နာစရာမေကာင္းဘူးလား။ျပီးေတာ့ျပကၡဒိန္တစ္ခုမွာအမွတ္မထင္ေတြလိုက္ရပါေသးတယ္။ ကရင္နွစ္သစ္ကူးေန ့တဲ့....။ကရင္နွစ္သစ္ကူးေန ့လို ့ေဖာ္ျပထားတာကိုမေၾကနွပ္လို ့မဟုတ္ပါ။
အဲဒီလိုေဖာ္ျပတာကို ၀မ္းသာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္၀မ္းနည္းမိတာ တစ္ခုရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တို ့ျမန္မာနိုင္ငံမွာ ရွမ္းျပည္နယ္ကအၾကီးဆံုး ရွမ္းလူးမ်ိဳးေတြလည္း အမ်ားအျပား ရွိေနပါ လွ်က္နဲ ့ ဘာေၾကာင့္အဲဒီလိုေဖာ္ျပျခင္းမခံရတာလဲ။အမ်ားျပည္သူရံုးပိတ္ရက္အျဖစ္ဘာလို ့ မသတ္မွတ္ေပး ရတာလဲ ။ ကၽြန္ေတာ္တို ့ရွမ္းလူမ်ိဳးေတြမစည္းလံုးလို ့လား။၀ိုင္း၀န္းေတာင္းဆိုေပးၾကပါလို ့ကၽြန္ေတာ္
ရွမ္းတစ္ေယာက္ အေနနဲ ့အၾကံဥာဏ္ေပးခ်င္ပါတယ္။ အထက္က လူၾကီးေတြကိုလည္း တင္ျပေပးၾကပါ။ တကယ္ကိုျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ဆႏၵပါ။

ရွမ္းလူမ်ိဳးကိုခ်စ္တဲ့ ရွမ္းကေလး

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here