၃၀.၉.၂၀၁၃၊ တနလၤာေန႔
အယ္ဒီတာခင္ဗ်ာ..
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္မွ ၿမိဳ႕တြင္း (၆) ၿမိဳ႕နယ္တြင္
ကားရပ္နားပါကင္မ်ား အသစ္ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ပလက္ေဖာင္းမ်ားကို ျပန္လည္
ျပဳျပင္ျခင္း၊ ေျမာင္းဖံုး မ်ားကို ျပန္လည္ ျပဳလုပ္ျခင္းကို ေတြ႕
ျမင္ေနရသည္။ ပန္းဘဲတန္းၿမိဳ႕နယ္ ဟိႏၵဴဘုရားေက်ာင္းမွ ဆူးေလဘုရားလမ္းထိ
(အေနာ္ရထာလမ္း) တစ္ေလွ်ာက္ ႏွစ္ဖက္လံုး၌ ေျမာင္းဖုံးမ်ား ကို ၁၀ ေပ မွ ၁၅ ေပအထိ
အထဲတြင္ သံေခ်ာင္းမ်ားခံၿပီး အေသေလာင္းထားသျဖင့္ ၂၉ လမ္းမွ
ဗုိလ္ဆြန္ပက္လမ္းၾကား (အေနာ္ရထာလမ္းေပၚ) (၁၁၉ စတုိး) ေရွ႕တြင္ ေျမာင္းထဲမွ
ေရဆိုးမ်ားလမ္းေပၚထိ ထြက္ေနသည္မွာ လြန္စြာ အ႐ုပ္ဆုိးလွပါသည္။
ဆူးေလဘုရားလမ္းမွ ေရႊတိဂံုဘုရားလမ္းထိ (အေနာ္ရထာလမ္း) တစ္ေလွ်ာက္သည္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျမာင္း အညစ္ပတ္ဆံုး ေနရာမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ကားပါကင္အသစ္
ခင္းထားသည္မွာ မၾကာေသး။ လမ္းေပၚမွာ ေရဆိုးေရညစ္မ်ား ထြက္ေနသည္မွာ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ သာယာလွပေရးကို လြန္စြာ အ႐ုပ္ဆုိး အက်ည္းတန္လွပါသည္။
ပုဂၢလိကမ်ား ေျမာင္းဖံုး အေသေလာင္းလွ်င္ စည္ပင္မွ တားျမစ္သင့္ၿပီး
စည္ပင္ကိုယ္တုိင္က ေျမာင္းဖံုးမ်ားကို အေသေလာင္းထားသျဖင့္ လြန္စြာ
႐ုပ္ဆုိးလွပါသည္။ ေျမာင္းဖံုးကို အေသေလာင္းပါက ၆ ေပထက္ ပိုမေလာင္းသင့္ပါ။
တစ္ဖက္ေဂၚျပားမွ တစ္မီစာ၊ ေနာက္တစ္ဖက္မွ ေဂၚျပား ထုိးခ်႐ုံေလာက္သာ
ေလာင္းသင့္ပါသည္။ ျဖစ္ႏုိင္လွ်င္ ေျမာင္းဖံုးကို အေသမေလာင္းသင့္ပါ။
ေျမာင္းဖံုုးတစ္ျပားျခင္းကို ကြာလတီေကာင္းေကာင္း သံေခ်ာင္းခံၿပီး
ေလာင္းသင့္ပါသည္။ ယခုေလာင္းၿပီးသား ေျမာင္းဖံုးမ်ားကို ၆ ေပ ခန္႔ျဖတ္ၿပီး
ၾကားတြင္ ေက်ာက္ျပားႏွစ္ျပားခန္႔ ၾကားခံထားသင့္ပါသည္။ ေျမာင္းဖံုးမ်ားကို
အေသမပိတ္မီ ေျမာင္းထဲမွ ခဲလံုးမ်ား အမႈိက္မ်ားကို အေျပာင္အစင္
ရွင္းထားသင့္ပါသည္။ စည္ပင္မွ လူႀကီးမ်ား ေအာက္ေျခအထိ ကြင္းဆင္း
ေလ့လာသင့္ပါသည္။ ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕နယ္ အေနာ္ရထာလမ္း တစ္ေလွ်ာက္တြင္လည္း
ယခုကဲ့သို႔ ေျမာင္းဖံုးမ်ား အေသေလာင္းထားသည္ကို ျမင္ေတြ႕ရပါသည္။
ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္မွ ေရသန္႔ဌာနႏွင့္ ပလက္ေဖာင္း ျပဳျပင္သည့္ လမ္းတံတားဌာနတုိ႔
ခ်ိတ္ဆက္ ရွိသင့္ပါသည္။ ပလက္ေဖာင္းမ်ား ေလာင္းၿပီးမွ ေရသန္႔ဌာနမွ
ေရပိုက္မ်ား လဲလွယ္ျခင္းေၾကာင့္ ပလက္ေဖာင္းမ်ား ျပန္လည္ ပ်က္စီးသျဖင့္
ႏုိင္ငံေတာ္ ဘ႑ာမ်ား အလဟႆ ဆံုး႐ႈံးၿပီး အက်ည္းတန္ ႐ုပ္ဆိုးလွသည္မွာ
ပန္းဆုိးတန္း လမ္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္ ေတြ႕ျမင္ရပါသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္
သာယာလွပေရးအတြက္ တစ္ဖက္တစ္လမ္းမွ အႀကံျပဳေပးျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
(ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကို သန္႔ရွင္းသာယာလွပေစလုိသူ)
Monday, September 30, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)