FAL Convention ၏ ရည္ရြယ္ခ်က္သည္ ကုန္သြယ္ေရး ေရေၾကာင္းသြားလာမႈမ်ားတြင္ ေရယာဥ္မ်ား ဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ ဆိုက္ေရာက္ျခင္း၊ ဆိုက္ကပ္ရပ္နားျခင္းႏွင့္ ထြက္ခြာသည့္ အခါမ်ားတြင္ လုိအပ္ေသာ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ား၊ စာရြက္စာတမ္း လုိအပ္ခ်က္မ်ား၊ လုပ္ငန္းစဥ္ အဆင့္ဆင့္တို႔ကို အနည္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ေလွ်ာ့ခ်ျခင္းျဖင့္ ပိုမိုလြယ္ကူေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေရယာဥ္မ်ား ဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ ၀င္ေရာက္ျခင္း၊ ဆိုက္ကပ္ရပ္နားျခင္းႏွင့္ ထြက္ခြာသည့္ အခါမ်ားတြင္ တင္ျပရသည့္ စာရြက္စာတမ္း ပံုစံမ်ားကို ႏုိင္ငံမ်ား အားလံုးတြင္ တူညီေသာ စံႏႈန္းမ်ား က်င့္သံုးျခင္းျဖင့္ မလိုလားအပ္ေသာ ၾကန္႔ၾကာမႈ၊ အဆင္မေျပျဖစ္မႈမ်ား၊ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုတည္းကို ပံုစံကြဲအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ျဖည့္စြက္ရျခင္းမ်ားကို ပယ္ေဖ်ာက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
FAL Convention အရ သတ္မွတ္ေပးထားေသာ ပံုစံ ၇ မ်ိဳး ရွိသည္။ အဆိုပံုစံမ်ားမွာ ေရယာဥ္ဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ ၀င္ေရာက္၊ ဆိုက္ကပ္၊ ထြက္ခြာသည့္ အခါမ်ားတြင္ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္၊ လူ၀င္မႈ ႀကီးၾကပ္ေရး၊ အေကာက္ခြန္၊ က်န္းမာေရး၊ လံုၿခံဳေရးဆိုင္ရာ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသို႔ ေပးပို႔တင္ျပရသည့္ ပံုစံမ်ားကို ႏိုင္ငံမ်ားအားလံုး တစ္ေျပးညီ လိုက္နာက်င့္သံုးလွ်င္ စစ္ေဆးမႈအပိုင္းမ်ားတြင္ ပိုမိုလွ်င္ျမန္လာၿပီး ကုန္က်စရိတ္ ေလ်ာ့နည္းလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိကာလတြင္ ႏိုင္ငံေပါင္း ၁၁၅ ႏုိင္ငံမွ လက္မွတ္ေရးထုိးထားၿပီး တစ္ကမၻာလံုးမွ ေရယာဥ္မ်ားတန္ခ်ိန္ စုစုေပါင္း၏ ၉၀ ဒသမ ၇၇ ရာခိုင္ႏႈန္း အက်ဴံး၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယခုလက္ရွိတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အိမ္နီးနားခ်င္းႏွင့္ အာဆီယံ ႏိုင္ငံမ်ားျဖစ္ေသာ ဘဂ္လားေဒ့ရွ္၊ အိႏိၵယ၊ ထုိင္း၊ တ႐ုတ္၊ စင္ကာပူ၊ ဗီယက္နမ္ႏွင့္ အင္ဒိုနီးရွားတို႔မွာ လက္မွတ္ေရးထုိးထားေၾကာင္း သိရသည္။
FAL Convention မွာ IMO ၏ အေရးပါေသာ ကြန္ဗင္းရွင္းတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ႏိုင္ငံေပါင္း ၁၁၅ ႏိုင္ငံ လက္မွတ္ေရးထုိး ပါ၀င္ေၾကာင္း၊ ယခု Seminar ကို က်င္းပခြင့္ ရရွိသျဖင့္ ဤကြန္ဗင္းရွင္းကို ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ သက္ဆုိင္ရာ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား ပိုမိုရွင္းလင္းစြာ နားလည္သေဘာေပါက္ လာႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အျပင္ ဤကြန္ဗင္းရွင္းကို လက္မွတ္ေရးထုိးႏိုင္ေရး ျပင္ဆင္ရာတြင္ ႏိုင္ငံ၏ လက္ေတြ႕အေျခအေနႏွင့္ ေတြ႔ၾကံဳႏိုင္သည့္ အခက္အခဲမ်ားကို ၀ိုင္း၀န္းသံုးသပ္ ရွာေဖြႏိုင္ၿပီး လြယ္ကူလ်င္ျမန္စြာ အေျဖရွာ ေျဖရွင္းသြားႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္
Eleven