တစ္ရက္ လွ်င္ တစ္စီးေျပးဆြဲေနရာမွ စက္တင္ ဘာ(၅)ရက္မွစ၍ တစ္ရက္လွ်င္ ႏွစ္ စီး ေမာ္ကြၽန္းၿမိဳ႕မွ စတင္ထြက္ခြာေပး သကဲ့သုိ႔ သေဘၤာခက်ပ္ႏွစ္ေထာင့္ ငါးရာမွ ေရယာဥ္လုိင္းတစ္လုိင္း အေန ျဖင့္ က်ပ္တစ္ေထာင့္ငါးရာႏႈန္းသုိ႔ ေစ်းခ်ေျပးဆြဲရာ သေဘၤာခ ေလး ဆယ္ရာခုိင္ႏႈန္း က်ဆင္းလာေၾကာင္း၊ အဆုိပါ ခရီးစဥ္တြင္ ေျပးဆြဲေသာ ပုဂၢလိက လူစီး-ကုန္တင္ ႏွစ္ထပ္ ေရ ယာဥ္မ်ားသည္လည္း က်ပ္ႏွစ္ေထာင္ မွ တစ္ေထာင့္ငါးရာသုိ႔လည္းေကာင္း၊ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းမွ ပုဂၢလိက သုိ႔ ေျပးဆြဲငွားရမ္းခြင့္ ျပဳထားေသာ သုံး ထပ္ေရယာဥ္ သေဘၤာခမွာလည္း က်ပ္ႏွစ္ေထာင္မွ တစ္ေထာင့္ငါးရာ သုိ႔လည္းေကာင္း အသီးသီး ေစ်းခ် ေျပးဆြဲလာေၾကာင္း ေမာ္ကြၽန္းၿမိဳ႕ခံ မ်ားမွ ဆုိသည္။
ေရလမ္းခရီးသြား သေဘၤာမ်ား သေဘၤာခ ၂၅ရာခုိင္ႏႈန္းမွ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္းအတြင္း အသီးသီးေလွ်ာ့ ခ် ေျပးဆြဲျခင္းသည္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အ႐ႈံးခံ ေျပးဆြဲျခင္းမဟုတ္ဘဲ ယခင္ ရရွိေနက် အက်ဳိးအျမတ္ ထက္ ေလ်ာ့ နည္း ေျပးဆြဲေနျခင္းသာ ျဖစ္ရာ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ ေငြေၾကး သက္ သာစြာျဖင့္ ေရြးခ်ယ္စီးနင္းႏိုင္ခြင့္ ရလာေၾကာင္း ယင္းေဒသမွ ခရီး သြားမ်ားမွဆုိသည္။ ယခုႏွစ္ပုိင္းတြင္ ေရလမ္းသေဘၤာခမ်ား ႏွစ္စဥ္ အတက္ႏႈန္းျဖင့္သာ ရွိရာမွ ယခုကဲ့ သုိ႔ သိသာစြာ ေစ်းခ်ေျပးဆြဲျခင္းမွာ ယွဥ္ၿပိဳင္ေျပးဆြဲမႈမွရရွိေသာ ရလဒ္ ျဖစ္ရာ သန္းခ်ီရွိေသာ ခရီးသြားမ်ား စီးနင္းေနရသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္ တင္ယာဥ္လုိင္းမ်ားတြင္ပါ ေစ်းခ်ေျပးဆြဲလာရန္လုိေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန ခရီးသြားမ်ားမွဆုိသည္။
ကုန္တင္ယာဥ္ သယ္ယူပုိ႔ ေဆာင္ေရးေလာကတြင္ ကုန္ပုိ႔ခႏႈန္း မ်ားအေနျဖင့္ တန္ပုိစနစ္ ကန္႔သတ္ က်င့္သုံးခ်ိန္ ၂၀၁၁ ၀န္းက်င္ထက္ ယခုအခါ တစ္၀က္နီးပါးမက က်ဆင္း ေသာ္လည္း ကုန္တင္ယာဥ္ပုိင္ရွင္မ်ား အ႐ႈံးမရွိေၾကာင္း၊ ယခင္ကကဲ့သုိ႔ အက်ဳိးအျမတ္မ်ားစြာ မရႏုိင္ျခင္းသာ ရွိေၾကာင္း၊ တုိင္းျပည္တြင္းရွိ လူမ်ား စုအေနျဖင့္ ၀င္ေငြအသင့္အတင့္ျဖင့္ ရပ္တည္ လုပ္ကုိင္ေနရခ်ိန္တြင္ အက်ဳိးအျမတ္မ်ားစြာ ရရွိလုပ္ကုိင္ေန ျခင္းမွာ မွ်တမႈအသြင္ မေဆာင္ ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ လက္ကုိင္ဖုန္း၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေစ်းႏႈန္းမ်ား မေမွ်ာ္ မွန္းထားသည့္တန္ဖုိးထိက်ဆင္းေန ေၾကာင္း၊ ထုိ႔အတူ ရန္ကုန္ၿမိဳ႔တြင္း ခရီးသည္တင္ယာဥ္လုိင္းမ်ားေျပးဆြ
Auto World Journal