Tuesday, December 3, 2013

ေမွာင္ခိုစက္သုံးဆီ စစ္ေဆးေရး ရာသီဥတုေၾကာင့္ အခက္ႀကံဳ

0 comments


3.12.2013

ေမွာင္ခို ကုန္သြယ္ ဝင္ေရာက္မႈကို ဟန္႔တားရန္အတြက္ ဆီတြဲသေဘၤာႀကီးမ်ား ေက်ာက္ခ် ရပ္နားရာ ရန္ကုန္ျမစ္အထြက္ ပင္လယ္ဝအနီး (OEA -NEA) တြင္ ရာသီဥတု ဆိုး႐ြားမႈေၾကာင့္ ေရြ႕လ်ားစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕က ေမွာင္ခိုစစ္ရန္ အခက္ႀကံဳေန ရေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရးႏွင့္ စားသုံးသူေရးရာ ဦးစီးဌာန ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးညြန္႔ေအာင္က ေျပာၾကားသည္။

ေမွာင္ခို စက္သုံးဆီ သယ္ေဆာင္မႈကို ၿပီးခဲ့သည့္ ႏိုဝင္ဘာ ၂၆ ရက္ေန႔က စတင္စစ္ေဆးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ စစ္ေဆးမႈ၌ လိုင္စင္တြင္ ေဖာ္ျပ ပါရွိသည့္ စက္သုံးဆီ ပမာဏထက္ ပိုမိုတင္ေဆာင္မႈ အပါအဝင္ အမႈ ၁၀ မႈခန္႔သာ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိရေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။

“ေက်ာက္ခ် ရပ္ထားတဲ့ သေဘၤာႀကီးနားကို ကပ္ဖို႔ ခက္ခဲေနတုန္းပဲ။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ လိႈင္းက အရမ္းႀကီးၿပီး Boat (ေလွ) က အရမ္းေသးေနတယ္။ ရာသီဥတုကလည္း ဆိုးေနတယ္။ ရဲရင့္ၾကယ္သေဘၤာ ေဒါက္တင္ၿပီးရင္ေတာ့ အဆင္ေျပမွာပါ” ဟု ၎က ေမွာင္ခို စက္သုံးဆီ စစ္ေဆးမႈတြင္ ေတြ႕ရသည့္ အခက္အခဲကို ေျပာၾကားသည္။

လူ ၅၀ ဦးဆံ့ သံကိုယ္ထည္ သေဘၤာျဖစ္သည့္ ရဲရင့္ၾကယ္သေဘၤာမွာ လက္ရွိတြင္ ေဒါက္တင္ ေနရေသာေၾကာင့္ ေမွာင္ခို စက္သုံးဆီ ဖမ္းဆီးမႈတြင္ လူ ၁၂ ဦးခန္႔ဆံ့ ဖိုင္ဘာေလွႏွစ္စီးကိုသာ အသုံးျပဳလ်က္ ရွိၿပီး ဒီဇင္ဘာ ၁၅ ရက္ေက်ာ္ပါက ရဲရင့္ၾကယ္သေဘၤာကို အသုံးျပဳမည္ဟု ဦးညြန္႔ေအာင္က ဆိုသည္။

ရန္ကုန္ျမစ္ဝအျပင္ ပုဇြန္ေတာင္ေခ်ာင္း၊ ပဲခူးျမစ္ႏွင့္ တြံေတးတူးေျမာင္း အတြင္းရွိ စက္သုံးဆီ ေမွာင္ခိုႏွင့္ ကုန္ပစၥည္း ေမွာင္ခိုမ်ား ကိုလည္း စစ္ေဆးရန္ စီစဥ္လ်က္ ရွိသည္ဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရးႏွင့္ စားသုံးသူေရးရာ ဦးစီးဌာနထံမွ သိရသည္။

ဆီတြဲသေဘၤာႀကီးမ်ားသည္ ေပါက္ကြဲ လြယ္ေသာေၾကာင့္ ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ နီးရာတြင္ လည္းေကာင္း၊ လူေန အေဆာက္အအံု မ်ားႏွင့္ နီးရာတြင္ လည္းေကာင္း ေက်ာက္ခ်ရပ္နား၍မရဘဲ အဆိုပါ အႏၲရာယ္ေၾကာင့္ ေက်ာက္ခ် ရပ္နားရန္ သတ္မွတ္ ထားသည့္ (OEA -NEA) ေနရာတြင္သာ ရပ္နားရေၾကာင္း အဆိုပါ႐ုံးထံမွ သိရသည္။

The  Voice Weekly

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here