Saturday, October 6, 2012

ေရဓာတ္ေငြ႔ျဖင့္ အင္ဂ်င္ေမာင္းႏုိင္သည့္နည္းကို စီးပြားျဖစ္သံုးႏုိင္ၿပီ

0 comments


ေခ်ာင္းေရ၊ ျမစ္ေရႏွင့္ အ၀ီစီေရတုိ႔မွ ဓာတ္ေငြ႔ျဖင့္ အင္ဂ်င္မ်ားကို ေမာင္းႏွင္ႏုိင္သည့္နည္းကို စီးပြားျဖစ္ အသံုးျပဳႏုိင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အာဆီယံအင္ဂ်င္နီယာအသင္း၀င္ ျမန္မာ့ျပန္ျပည့္ၿမဲစြမ္းအင္သစ္မွ သုေတသီ အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာၾကားသည္။ အဆိုပါ ေရဓာတ္ေငြ႔ျဖင့္ မည္သည့္အင္ဂ်င္အမ်ိဳးအစားမဆို ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ စက္သံုးဆီစရိတ္ ေလွ်ာ့ခ်မႈကို ရာခိုင္ႏႈန္း ၂၀ အထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္မည္ျဖစ္ကာ အင္ဂ်င္အမ်ိဳးအစားအလိုက္ က်ပ္ခုနစ္သိန္းမွ က်ပ္ ၁၆ သိန္း၀န္းက်င္ခန္႔ ကုန္က်မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ေရဓာတ္ေငြ႔ဆိုသည္မွာ ေရထဲတြင္ ပါ၀င္သည့္ ေရေမာ္လီက်ဴးမ်ားရွိ ေအာက္ဆီဂ်င္ႏွင့္ ဟိုက္ၿဒိဳဂ်င္ အက္တမ္မ်ားကို ဓာတ္ေငြ႔အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ ထုတ္ယူျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆိုပါေရဓာတ္ေငြ႔ျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္၏ ေလသန္႔ရွင္းစနစ္သို႔ ဓာတ္ေငြ႔ပို႔လႊတ္ၿပီး အင္ဂ်င္အတြင္း ေလာင္စာဆီႏွင့္အတူ ေလာင္ကၽြမ္းေစျခင္းျဖစ္သည္။ ယင္းေရဓာတ္ေငြ႔ကို ဓာတ္ဆီႏွင့္ ဒီဇယ္၊ အင္ဂ်င္ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးတြင္သာမက ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား၊ မီးရထားမ်ား၊ မီးစက္မ်ားတြင္ အသံုးျပဳႏုိင္သည္။ လက္ရွိအင္ဂ်င္မ်ားတြင္ ေရဓာတ္ေငြ႔ျဖင့္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ျခင္းေၾကာင့္ မီးစက္မ်ားတြင္ ရာခိုင္ႏႈန္း ၂၀ မွ ၂၈ ရာခိုင္ႏႈန္း၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားတြင္ ၂၅ ရာခိုင္ႏႈန္းကေန ၅၅ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ စက္သံုးဆီအသံုးစရိတ္ကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။ “ေရဓာတ္ေငြ႔ကိုေတာ့ ေဒသတြင္း အာဆီယံႏုိင္ငံေတြျဖစ္တဲ့ ထုိင္း၊ မေလးရွားတုိ႔မွာေတာ့ သံုးေနၾကတာေတြရွိတယ္။ ဒီမွာက သိပ္ၿပီး မတြင္က်ယ္ေသးဘူး။ ေရဓာတ္ေငြ႔ကို ေရာၿပီးအသံုးျပဳတဲ့အတြက္ အင္ဂ်င္သက္တမ္းကို ပိုၾကာေစတယ္။ ကာဗြန္ဒုိင္ေအာက္ဆိုဒ္ထုတ္လႊတ္မႈကို ေလ်ာ့နည္းေစတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ကုိ ထိခိုက္မႈ ေလ်ာ့နည္းေစတယ္။ ေရဓာတ္ေငြ႔စက္ကေတာ့ သံုးတဲ့သူအတြက္ ဘာအႏၲရာယ္မွမရွိပါဘူး”ဟု ျမန္မာႏုိင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းမွ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

 
 Myanmar Express

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here