ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္လည္ပတ္ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားသည္ခရီးသြားျပည္သူမ်ားအတြက္ေႏွာင့္ေႏွး
ၾကန္႔ၾကာမႈရွိျခင္းေၾကာင့္ ေအာက္ေျခရွိ
အေျခခံလူတန္းစားမ်ားသည္ ရထားထက္ ကားကိုသာအသံုးျပဳ သြားလာေနရၿပီးလက္ရွိရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ရထားမ်ားသည္
ျမန္ဆန္မႈႏွင့္မွန္ကန္မႈရွိရန္လို
အပ္ေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။
အဆိုပါကဲ့သို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပတ္ရထားအား ယခုထက္ပိုမိုျမန္ ဆန္စြာေျပးဆြဲႏုိင္ရန္အတြက္ ႀကိဳးစားလ်က္ရွိေၾကာင္းကို ျမန္မာ့ မီးရထားလုပ္ငန္းမွၿမိဳ႕ျပအင္ဂ်င္ နီယာဌာနမွဴးဦးတင္၀င္းကေျပာ ၾကားရာတြင္ ““ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး အပါအ၀င္ ၃၈ဘူတာလံုးကိုပထမ ဦးစားေပး၊ဒုတိယဦးစားေပး၊တတိ ယဦးစားေပးဆိုၿပီး သံုးပိုင္းခြဲျခား လုပ္ေနတယ္။ပထမဦးစားေပး အေနနဲ႔ၿပီးသြားၿပီ။အခု ဒုတိယ ဦးစားေပးနဲ႔တတိယဦးစားေပးလုပ္ ဖို႔႐ံုးပ္ကိုတင္ျပဖို႔လုပ္ေနတယ္။ အဲဒီအေပၚမွာလည္းလုပ္ငန္းရွင္ေတြကို တင္ဒါေခၚၿပီးေတာ့ဆက္ လုပ္သြားမယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့ သည္။
လက္ရွိျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ ငန္းႏွင့္ပတ္သက္၍အထက္ပါ ပုဂ္ၢိဳလ္ကဆက္လက္ေျပာၾကားရာ တြင္လည္း ““အရင္တုန္းကရထားလမ္းေတြကသစ္သားဇလီဖာတံုးေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ရထားေမာင္း ႏွင္ရာမွာ ျမန္ႏႈန္းမ်ားမ်ားမေပး ႏုိင္ဘူး။အခုဦးတို႔အေနနဲ႔ကြန္ကရစ္ ဇလီဖာတံုးေတြကိုလဲလိုက္ရတယ္ရထားလမ္းေတြကလည္းေတာင့္ တင္းႀကံ့ခိုင္လာတယ္။
အဆိုပါကဲ့သို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပတ္ရထားအား ယခုထက္ပိုမိုျမန္ ဆန္စြာေျပးဆြဲႏုိင္ရန္အတြက္ ႀကိဳးစားလ်က္ရွိေၾကာင္းကို ျမန္မာ့ မီးရထားလုပ္ငန္းမွၿမိဳ႕ျပအင္ဂ်င္ နီယာဌာနမွဴးဦးတင္၀င္းကေျပာ ၾကားရာတြင္ ““ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး အပါအ၀င္ ၃၈ဘူတာလံုးကိုပထမ ဦးစားေပး၊ဒုတိယဦးစားေပး၊တတိ ယဦးစားေပးဆိုၿပီး သံုးပိုင္းခြဲျခား လုပ္ေနတယ္။ပထမဦးစားေပး အေနနဲ႔ၿပီးသြားၿပီ။အခု ဒုတိယ ဦးစားေပးနဲ႔တတိယဦးစားေပးလုပ္ ဖို႔႐ံုးပ္ကိုတင္ျပဖို႔လုပ္ေနတယ္။ အဲဒီအေပၚမွာလည္းလုပ္ငန္းရွင္ေတြကို တင္ဒါေခၚၿပီးေတာ့ဆက္ လုပ္သြားမယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့ သည္။
လက္ရွိျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ ငန္းႏွင့္ပတ္သက္၍အထက္ပါ ပုဂ္ၢိဳလ္ကဆက္လက္ေျပာၾကားရာ တြင္လည္း ““အရင္တုန္းကရထားလမ္းေတြကသစ္သားဇလီဖာတံုးေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ရထားေမာင္း ႏွင္ရာမွာ ျမန္ႏႈန္းမ်ားမ်ားမေပး ႏုိင္ဘူး။အခုဦးတို႔အေနနဲ႔ကြန္ကရစ္ ဇလီဖာတံုးေတြကိုလဲလိုက္ရတယ္ရထားလမ္းေတြကလည္းေတာင့္ တင္းႀကံ့ခိုင္လာတယ္။
ရထားရဲ့ျမန္ႏႈန္းကိုလည္း
ယခင္ထက္ပိုၿပီးေတာ့တိုးျမႇင့္လို႔ရတယ္။
အဲဒီလိုတိုးျမႇင့္လိုက္တဲ့အတြက္ရထားစီးရတဲ့အခ်ိန္ေတြကလည္းနည္းသြားမယ္။အဲဒီလိုျမန္ႏႈန္းျမင့္ေမာင္းဖို႔က အေ၀းေျပးရထားလမ္းေတြမွာပဲ
ျဖစ္ႏုိင္မယ္။ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းမွာ ေတာ့ ျမန္ႏႈန္းကို ယခုထက္တိုး
ျမႇင့္ေမာင္းႏွင္ဖို႔ေတာ့ မျဖစ္ႏုိင္ ေတာ့ဘူး။ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့
ရထားတစ္ဘူတာနဲ႔တစ္ဘူတာ လည္း ကပ္တယ္။ရထားတစ္စင္း နဲ႔တစ္စင္းကလည္း ဆက္ေနတာ
ဆိုေတာ့ သူ႔ထက္ေတာ့ျမန္ႏႈန္းျမႇင့္ ့ဖို႔ေမာင္းဖို႔မျဖစ္ႏုိင္ေသးဘူး””ဟု
ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျမန္မာ့မီးရထားလမ္းအား ယခုထက္ပိုမိုအဆင့္ျမင့္ေျပးဆြဲ ႏုိင္ရန္အတြက္ JICA မွတာ၀န္ရွိ သူမ်ားက မၾကာခဏလာေရာက္ ၾကည့္႐ႈလ်က္ရွိေၾကာင္း မၾကာမီ တြင္ ရန္ကုန္ႏွင့္မႏၱေလးရထား လမ္းအား ျမန္မာႏွင့္ဂ်ပန္ပူးေပါင္း ကာအဆင့္ျမင့္တင္သြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထားလမ္းအား ယခုထက္ပိုမိုအဆင့္ျမင့္ေျပးဆြဲ ႏုိင္ရန္အတြက္ JICA မွတာ၀န္ရွိ သူမ်ားက မၾကာခဏလာေရာက္ ၾကည့္႐ႈလ်က္ရွိေၾကာင္း မၾကာမီ တြင္ ရန္ကုန္ႏွင့္မႏၱေလးရထား လမ္းအား ျမန္မာႏွင့္ဂ်ပန္ပူးေပါင္း ကာအဆင့္ျမင့္တင္သြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
hot news