29-10-2013
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ ေခ်းေငြရရႇိရန္ ေဆာင္ရြက္ၿပီး အဆိုပါ ေခ်းေငြျဖင့္ ေျမနီ ကုန္းႏႇင့္ ရႇင္ေစာပု မီးပြိဳင့္ မ်ားအား ျဖတ္ေက်ာ္ ခံုး တံတားထိုးရန္ စီစဥ္လ်က္ ရႇိေၾကာင္းႏႇင့္ ေခ်းေငြရရႇိရန္ အတြက္လည္း ျမန္မာ- ဂ်ပန္ ခ်စ္ၾကည္ေရးအသင္း ဥကၠ႒က တာ၀န္ခံ လုပ္ေဆာင္ေပးမည္ဟု သတင္းရရႇိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေျပးဆြဲေရးႏႇင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအား အနည္းႏႇင့္အမ်ား ေျဖေလွ်ာ့ႏိုင္ မည့္ ေျမနီကုန္းႏႇင့္ ရႇင္ေစာပု မီးပြိဳင့္တို႔ကို ျဖတ္ေက်ာ္ကာ ခံုးတံတား ထိုးမည့္ကိစၥႏႇင့္ ပတ္သက္၍ ရန္ကုန္ တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၊ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ႏႇင့္ ဂ်ပန္-ျမန္မာ ခ်စ္ၾကည္ေရး အသင္းဥကၠ႒ Mr.Hideo Watanabe တို႔ ေအာက္တိုဘာလ အတြင္းက ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြး ခဲ့ၾကေၾကာင္း သိရသည္။
ထုိသို႔ ေဆြးေႏြးစဥ္ ေျမနီကုန္းႏႇင့္ ရႇင္ေစာပု မီးပြိဳင့္မ်ားကို ျဖတ္ေက်ာ္၍ တံတားထိုးရန္အတြက္ အကူအညီ ရရႇိေရးကို ေတာင္းခံလာသည္ ဆိုပါက ဂ်ပန္အစိုးရႏႇင့္ သက္ဆုိင္ရာ ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားကို ညႇိႏိႈင္း ကာ ေခ်းေငြရရႇိေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးမည္ဟု Mr.Hideo Watanabe က ေဆြးေႏြးခဲ့သည္ဟု သိရသည္။
လႇည္းတန္း၊ ဘုရင့္ေနာင္၊ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္မ်ားအား တည္ေဆာက္ခြင့္ ခ်ေပးသကဲ့သို႕ လက္သင့္ရာ ကုမၸဏီမ်ားအား ခ်ထားေပးျခင္း မျပဳဘဲ တင္ဒါေခၚယူၿပီးမႇ အင္အားေတာင့္တင္းစြာျဖင့္ တည္ေဆာက္ႏိုင္ မည့္၊ နည္းပညာ ျမင့္မားစြာျဖင့္ တည္ေဆာက္ႏုိင္မည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ယႇဥ္ၿပိဳင္ေခၚယူ ေရြးခ်ယ္ကာ တည္ေဆာက္ခြင့္ ခ်ေပးသင့္ေၾကာင္း....
ထိုကဲ့သို႔ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံဘက္မႇ ေခ်းေငြရရႇိေရး ေဆာင္ရြက္ေပးမည့္သူမ်ား ရႇိေနသျဖင့္ ရန္ကုန္ တုိင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအေနျဖင့္ ေျမနီ ကုန္းျဖတ္ေက်ာ္ ခံုးတံတားအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံအစိုးရထံမႇ အေရးေပၚေခ်းေငြ ရရႇိေရး ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရႇိေၾကာင္း၊ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ေဆာက္ လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနသို႔ စာေရးသား ဆက္သြယ္ကာ ေဆာင္ရြက္ရန္ စီစဥ္ေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ အေနျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံအေပၚ အတိုးႏႈန္း မရႇိသေလာက္ နည္းပါးေသာ ေခ်းေငြမ်ားကို ဆက္တိုက္ ထုတ္ေခ်းေပးလ်က္ ရႇိျခင္း၊ ဂ်ပန္-ျမန္မာ ခ်စ္ၾကည္ေရး အသင္းဥကၠ႒မႇ ညႇိႏိႈင္းေဆာင္ ရြက္ေပးမည့္ အစီအစဥ္ျဖစ္ျခင္း၊ အမ်ားႏႇင့္ သက္ဆိုင္သည့္ အေျခခံ အေဆာက္ အအံု ျဖစ္ျခင္းတို ႔ေၾကာင့္ ေျမနီကုန္းႏႇင့္ ရႇင္ေစာပုမီးပိြဳင့္ ျဖတ္ေက်ာ္ ခံုးတံတား ထိုးရန္အတြက္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ထံမႇ ေငြေခ်း ယူမႈမႇာ ရရႇိႏိုင္မည့္ အလားအလာ မ်ားစြာရႇိေၾကာင္း၊ အတိုးႏႈန္းမႇာ မရႇိသေလာက္ နည္းပါးသည့္ အတြက္ ေခ်း ယူ သင့္သည့္ အစီအစဥ္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အကယ္၍ ေခ်းေငြ ရရႇိလာသည့္ အခါတြင္ တည္ေဆာက္ေတာ့မည္ ဆိုပါက လႇည္းတန္း၊ ဘုရင့္ေနာင္ ၊ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္မ်ားအား တည္ေဆာက္ခြင့္ ခ်ေပးသကဲ့သို႕ လက္သင့္ရာ ကုမၸဏီမ်ားအား ခ်ထားေပးျခင္း မျပဳဘဲ တင္ဒါေခၚယူၿပီးမႇ အင္အားေတာင့္တင္းစြာျဖင့္ တည္ေဆာက္ႏိုင္မည့္၊ နည္းပညာ ျမင့္မားစြာျဖင့္ တည္ေဆာက္ႏုိင္မည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ယႇဥ္ၿပိဳင္ေခၚယူ ေရြးခ်ယ္ကာ တည္ေဆာက္ခြင့္ ခ်ေပးသင့္ေၾကာင္း ေ၀ဖန္မႈမ်ားလည္း ရႇိေနသည္။
ယခင္ခံုးေက်ာ္မ်ား တည္ေဆာက္စဥ္က လက္သင့္ရာေပးၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတ႐ံုး၀န္ႀကီး အႀကိမ္ႀကိမ္ ေျပာင္းလဲ ေျပာၾကားခဲ့သည့္ ၿပီးစီးရမည့္ အခ်ိန္အထိ တည္ေဆာက္ၿပီးစီးမႈ မရႇိေသာေၾကာင့္ အမ်ားျပည္သူတို့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ပိုမိုခံစားခဲ့ရၿပီး ဘုရင့္ေနာင္ မီးပြိဳင့္ကိုျဖတ္၍ လိႈင္သာယာဘက္သို႔ သြားလာရသည့္ အမ်ားျပည္သူမ်ား နာရီေပါင္းမ်ားစြာ အခ်ိန္ကုန္လ်က္ ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media Group
Tuesday, October 29, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)