Monday, September 30, 2013

ပံုမွန္ရထားမ်ားထက္ ေျပးဆြဲခ်ိန္ ၃၅ မိနစ္အထိ ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ၿပီး အဲယားကြန္းပါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စတင္ေျပးဆြဲ

0 comments
(ၿမိဳ႕ပတ္ရထားအျဖစ္ ေျပးဆြဲမည့္ အဲယားကြန္း ရထားအား စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္ နံနက္ပိုင္းက ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးတြင္ ေတြ႔ရစဥ္)

30.9.2013
ပုံမွန္ရထားမ်ားထက္ ေျပးဆြဲခိ်န္ ၃၅ မိနစ္အထိ ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ၿပီး အဲယားကြန္း ပါ၀င္ေသာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားကုိ စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္က စတင္ေျပးဆြဲခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ၿမဳိ႕ပတ္ရထားဆုိင္း ၁၀ ဆုိင္း ပါ၀င္ေသာ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ အဲယားကြန္းရထားကုိ ေျပးဆြဲရျခင္းမွာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကုိ ေျဖေလွ်ာ့ရန္အတြက္ ရထားမ်ား၏ ၀န္ေဆာင္မူကုိ တုိးျမႇင့္လုိက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

"ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ တစ္တြဲကုိ ဂ်ပန္ယန္း ၈ ဒသမ ၆ သန္း ေပး၀ယ္ထားတယ္။ ဒါကုိ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ထဲကတည္းက မွာယူထားေပးမယ့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း အေျခအေနေတြ ညိႇရတာေတြေၾကာင့္ အနည္းငယ္ ၾကန္႔ၾကာသြားတာပါ" ဟု ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးျမင့္ေ၀က ေျပာၾကားသည္။

ခရီးသည္ ၀န္ေဆာင္ခမ်ား အေနျဖင့္ တစ္ဦးလွ်င္ က်ပ္ ၄၀၀ ႏႈန္း သတ္မွတ္ခဲ့ၿပီး ႏုိင္ငံျခားသား တစ္ဦးလွ်င္မူ တစ္ေဒၚလာစီ ေကာက္ခံသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ဦးျမင့္ေ၀က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

ယင္းအဲယားကြန္း ပါ၀င္ေသာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားကုိ လူစီးႏႈန္း မ်ားျပားေသာ ဘူတာဂိတ္ ၁၂ ဂိတ္တြင္သာ ရပ္နားသြားမည္ျဖစ္ၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ရွစ္ေခါက္ႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွတစ္ဆင့္ ရပ္နားသြားမည့္ ဘူတာမ်ား အေနျဖင့္ ဘုရားလမ္း၊ ၾကည္ျမင့္တုိင္၊ ကမာရြတ္၊ သမုိင္း၊ အင္းစိန္၊ ဒညင္းကုန္း၊ မဂၤလာဒုံ၊ ပုရြက္ဆိတ္ကုန္း၊ တံတားကေလး၊ ကံဘဲ့၊ မလႊကုန္းႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္တုိ႔ ျဖစ္သည္။

စတင္ေျပးဆြဲခ်ိန္မ်ား အေနျဖင့္ နံနက္ ၆ နာရီခြဲမွစ၍ အင္းစိန္ဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ၿမဳိ႕ပတ္ကာ-မဂၤလာဒုံဘူတာ၊ မဂၤလာဒုံဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး၊ အင္းစိန္ဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး- ေနာက္ဆုံးတြင္ အင္းစိန္ဘူတာ၌ ေခါင္းဆုံးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလုိင္းေပါင္း ၂၁ လုိင္းရွိၿပီး ငါးမိနစ္လွ်င္တစ္ႀကိမ္ ထြက္ရွိေနၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ေခါက္ေရ ၂၀၀ တြင္ လူဦးေရ တစ္သိန္းေက်ာ္ အသုံးျပဳေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

EMG

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here