ကားျပင္၀ပ္ေရွာ့ (Workshop) ဆရာတစ္ေယာက္ဆီမွာ ကားအင္ဂ်င္တစ္လုံးကိုင္ဖို႕
၀ပ္ေရွာ့ဆရာက အရင္ဆုံး အင္ဂ်င္ကို တစ္စီျဖဳတ္၊ၿပီးရင္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ Head နဲ႕ Bar ျပင္တဲ့ဆိုင္ပို႕၊ စလစ္႐ိုက္တဲ့ဆိုင္ပို႕၊က႐ိုင္းရွပ္သတဲ့ဆိုင္ပို႕ စသျဖင့္ တစ္ဆိုင္စီ ခဲြပို႕မယ္။
Piston နဲ႕ ring အသစ္၀ယ္ထည့္၊ Gasket one set တစ္စုံအသစ္၀ယ္ထည့္၊ေနာ္ဇယ္နဲ႕ ပလန္ဂ်ာကိုလည္း သက္ဆိုင္ရာဆိုင္ကို ပို႕ၿပီးျပဳျပင္၊ ၿပီးရင္ျပန္တပ္။ ေရတိုင္ကီေဆးတဲ့ဆိုင္ပို႕၊အင္ဂ်င္၀ိုင္အသစ္၀ယ္ထည့္၊ Filter လဲ၊ၿပီးရင္ စက္ႏိႈးလို႕ရပါၿပီ။အဲဒီလို အင္ဂ်င္တစ္လုံး ျပန္ကိုင္ဖို႕အတြက္ ၀ပ္ေရွာ့ဆရာက သက္ဆိုင္ရာ အစိတ္အပိုင္းအလိုက္ ျပဳျပင္တဲ့ဆိုင္ အနည္းဆုံး (၃)ဆိုင္ေလာက္ ပို႕ၿပီးျပင္ရပါတယ္။အသစ္လဲရမယ့္ ပစၥည္း အတြက္လည္း
တကယ္ေတာ့ ၀ပ္ေရွာ့ဆရာ ဆိုတာ အကုန္လုံးကို လုပ္တတ္ေနစရာမလိုပါဘူး။ တစ္စီျဖဳတ္တတ္ဖို႕၊ အျပစ္၊ ခ်ဳိ႕ယြင္းခ်က္ကို ေတြ႕ေအာင္ရွာတတ္ဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။ဘယ္အစိတ္အပိုင္းကို ဘယ္ဆိုင္က ျပင္တာ အေကာင္းဆုံးဆိုတာေတာ့
နာမည္ေက်ာ္ တိုယိုတာ ကားကုမၸဏီႀကီးဟာလည္း သူကိုယ္တိုင္ ဘာပစၥည္းတစ္ခုမွ သိပ္မထုတ္လုပ္ပဲ ကားအစိတ္အပိုင္းတစ္ခုခ်င္းစ
လူေလာကမွာလည္း ဒီသေဘာတရားအတုိင္းလို႕ ထင္ပါတယ္။ေအာင္ျမင္သြားတဲ့သူေတြကို ေလ့လာၾကည့္ရင္
သူကိုယ္တိုင္ အားလုံးကို မလုပ္ပါဘူး။ လုပ္လည္း မလုပ္တတ္ပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ သူ႕လုပ္ငန္းအစိတ္အပိုင္းတစ္
သူလိုအပ္တဲ့ အဆင့္တစ္ခုစီရဲ႕ အေကာင္းဆုံးအရည္အေသြးေတြကို
အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုခ်င္းစီရဲ႕ အရည္အေသြးကို တစ္ခ်ိန္လုံး ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္တယ္။အဆင့္အားလုံးအတြက္ သူက တာ၀န္ယူရဲတယ္။ နာမည္ခံရဲတယ္။ဒီသေဘာတရားေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မႈရရွိၾကတယ္လို႕ ျမင္မိပါတယ္။
Kyaw Hlaing Win
လူဗိုလ္ဟူသည္.