Tuesday, October 15, 2013
ကေလးသူငယ္မ်ားအတြက္ျငိမ္းခ်မ္းေရးျပဌာန္းစာအုပ္ယူနီဆက္ျဖန္ ့ခ်ီမည္
Categories :
Tuesday, October 15, 2013
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ေတြ႔ၾကံဳေနရသည့္ အေရးၾကီးဆံုးျပႆနာျဖစ္ေသာျငိမ္းခ်မ္းေရးႏွင့္ျပန္လည္ သင့္ျမတ္ ေရးကိုကေလးသူငယ္မ်ားနားလည္သေဘာေပါက္ျပီး ျငိမ္းခ်မ္းေရးကိုယ္စားလွယ္မ်ားျဖစ္လာေစရန္ရည္ရြယ္႐်္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးတည္ေဆာက္မႈကိုအေျချပဳသည့္ ျပဌာန္းစာအုပ္မ်ားကို သက္ဆိုင္ရာ ၀န္ၾကီးဌာနမ်ားမွတစ္ဆင့္ ယူနီဆက္မွထုတ္ေ၀သြားမည္ျဖန့္ခ်ီသြားမည္ျဖစ္သည္။
“အနာဂတ္ျမန္မာႏိုင္ငံ ရဲ႔ေတာက္ပမႈဟာ ၾကင္နာမႈ၊ ပြင့္လင္းမႈ၊ အျပန္အလွန္ေလးစားမႈ ၊ဂရုဏာ ရိွမႈ ေတြထားရိွရန္ သင္ၾကားေပးထားတဲ့ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ကေလးေတြ အေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္။ ဒါကိုမိဘေတြ ကလည္း သိထားျပီးသားပါ။ယူနီဆက္နဲ႔ ပညာေရး၀န္ၾကီးဌာနက ျပည္သူေတြကို ပိုမိုနားလည္ေစခ်င္ပါတယ္။ ဆူပူအၾကမ္းဖက္မႈေတြကို က်ဳးလြန္ျခင္းထက္ ျငိမ္းခ်မ္းေရး တည္ေဆာက္ႏိုင္မႈသာ အမွန္တကယ္သတၱိရိွတာပါ။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာရိွတဲ့ ကေလးသူငယ္ေတြကို အျပဳသေဘာေျပာင္းလဲမႈနဲ႔ ျငိမ္းခ်မ္းေရးရဲ႔ ကိုယ္စားလွယ္ ျဖစ္ဖို႔ ယူနီ ဆက္က လုပ္ေဆာင္သြားပါ့မယ္” ယူနီဆက္ဌာေနကိုယ္စားလွယ္မစၥတာ ဘာထရန္ ဘိန္းဗဲလ္ ကေျပာသည္။
ေဒသတြင္းလူ႔အဖဲြ႕အစည္းႏွစ္ခုၾကား အျပန္အလွန္ အၾကမ္းဖက္မႈမ်ား ကိုတုန္႔ျပန္သည့္ အေနျဖင့္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံရွိ ကေလးမ်ားအတြက္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးတည္ေဆာက္မႈ ပညာေရး အလုပ္ရံုေဆြးေႏြးပြဲကို အစိုးရဌာန မ်ား၊အႏုပညာရွင္မ်ား၊ အပါအ၀င္ တိုင္းရင္းသားလူမ်ိဳး(၁၁) စုႏွင့္ ဘာသာၾကီးငါးဘာသာမွ ကိုယ္စားလွယ္ စုစုေပါင္း (၇၀) ခန့္ျဖင့္ ယခုရက္ ပိုင္း အတြင္း ငါးရက္ၾကာျပဳလုပ္ခဲ့သည္။၄င္းတို႔စုေပါင္းရ်္္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးတည္ ေဆာက္မႈကိုအေျချပဳေသာ စာအုပ္ (၁၆) အုပ္ကိုျပဳစုခဲ့သည္။၄င္းစာအုပ္မ်ားကို အသက္ (၈) ႏွစ္ေအာက္ ကေလးမ်ားအတြက္ အဓိကရည္ရြယ္ထားျပီး ျငိမ္းခ်မ္းေရးႏွင့္ ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရးစိတ္ဓါတ္မ်ား ရိုက္သြင္း ေပးထားကာ မတူညီေသာ ကြဲျပားမႈကို နားလည္ သေဘာေပါက္ရန္ ကေလးမ်ားနားလည္လြယ္ေသာ စကား လံုး မ်ား၊ရုပ္ပံုမ်ားျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ အဆိုပါစာအုပ္မ်ားကို ကြင္းဆင္းေလ့လာကာမြမ္းမံမႈမ်ားျပဳ လုပ္ျပီး (၆)လအၾကာမွသာ ပံုႏွိပ္ထုတ္ေ၀သြားမည္ျဖစ္သည္။စာအုပ္မ်ားကိုယူနီဆက္ ႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ လ်က္ ရိွေသာ က်န္းမာေရး၀န္ၾကီး ဌာန၊ ပညာေရး၀န္ၾကီးဌာန ႏွင့္ လူမႈ ၀န္ထမ္းဦးစီး ဌာန ေအာာက္ရိွ မူၾကိဳေက်ာင္း မ်ား၊ ကေလးေဆးရံုမ်ား ၊က်န္းမာေရးေဆးေပးခန္းမ်ား သို့ျဖန့္ေ၀ သြားမည္ျဖစ္သည္။
ပန္မိုး၀ါ(ရိုးရာေလး)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)