Thursday, April 11, 2013

သခ်ၤာသင္ၾကားရာတြင္ လက္ဟန္ေျခဟန္သုံးၿပီး ရွင္းလင္းျခင္းက ပုိမုိထိေရာက္

0 comments
ဧၿပီ(၁၁)
Photo: သခ်ၤာသင္ၾကားရာတြင္ လက္ဟန္ေျခဟန္သုံးၿပီး ရွင္းလင္းျခင္းက ပုိမုိထိေရာက္
Thursday, April 11, 2013

ကေလးမ်ားအား သခ်ၤာသင္ၾကားရာတြင္ ႐ုိးရွင္းေသာ လက္ဟန္ေျခဟန္၊ ကုိယ္ဟန္အမူအရာမ်ား အသုံးျပဳၿပီး သင္ၾကားျခင္းသည္ ကေလးမ်ား၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ကုိ ပုိမိုတုိးတက္ေစေၾကာင္း ေလ့လာမႈ သစ္တစ္ရပ္အရ သိရသည္။

ဒုတိယတန္း၊ တတိယတန္းႏွင့္ စတုတၳတန္းအရြယ္ရွိ ေက်ာင္းသား ၁၈၄ ဦးအား (၄+၅+၇ = -- +၇) ပုစာၦတြင္ ညီမွ်ျခင္းတစ္ဘက္ႏွင့္ တစ္ဘက္ တူညီေၾကာင္း အေျဖရွာေစခဲ့ျခင္းျဖင့္ မီခ်ီဂန္တကၠသုိလ္မွ စိတ္ပညာ ပါေမာကၡကင္ဘာေလဖင္းန္ႏွင့္ အုိင္အုိဝါတကၠသုိလ္မွ ဆူဆန္ဝက္ဂ္
နာကြတ္တုိ႔က ေလ့လာ မႈျပဳခဲ့ၾကသည္။

ေလ့လာမႈတြင္ နည္းျပဆရာမ်ားမွ အဆုိပါပုစာၦတြင္ ညီမွ်ျခင္းတစ္ဘက္ႏွင့္ တစ္ဘက္တူညီသင့္ ေၾကာင္း ကုိယ္ဟန္အမူအရာကုိ အသုံးျပဳၿပီးရွင္းျပ
ထားေသာ ဗီဒီယုိကုိ ေက်ာင္းသားတစ္ဝက္အား ျပသခဲ့ၿပီး က်န္တစ္ဝက္
ကုိမူ ဆရာမ်ား၏ စကားေျပာသက္သက္ျဖင့္သာ သင္ၾကားရွင္းလင္းေသာ ဗီဒီယုိကုိ ျပသခဲ့သည္။

ယင္းသုိ႔ စမ္းသပ္ေလ့လာမႈ ျပဳလုပ္ရာတြင္ လက္ဟန္ေျခဟန္သုံးၿပီး သင္ၾကားသည့္ဗီဒီယုိကုိၾကည့္ရ ေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ စြမ္းေဆာင္ရည္ပုိမုိျမင့္မားသည္ကုိ ေတြ႕ခဲ့ရသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ၂၄
နာရီ အၾကာတြင္အလားတူ ဒုတိယ စမ္းသပ္မႈအားျပဳလုပ္ရာတြင္
လည္း လက္ဟန္ေျခဟန္ျဖင့္ သင္ၾကား ခံရေသာ ေက်ာင္းသားအဖဲြ႕
က ပုိမုိသာလြန္ေနခဲ့သည္။

နည္းျပဆရာမ်ားသည္ ညီမွ်ျခင္းတစ္ဘက္စီကုိ လက္ဟန္သုံးၿပီး ရွင္းလင္းေသာအခါ ေက်ာင္းသားမ်ား သည္ ဂဏန္းမ်ားကုိ အဓိက
မထားဘဲ ပုစာၦ၏အဓိကအခ်က္မွာညီမွ်ျခင္း ႏွစ္ဘက္တူညီေစေရး ဆုိသည္ကုိ နားလည္သေဘာေပါက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

စကားေျပာသက္သက္ျဖင့္သာ သင္ၾကားခံရေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ ဂဏန္းမ်ားကုိ ပုိမိုမွတ္မိ သျဖင့္ ပုစာၦအသစ္ေျပာင္းလဲသြားေသာအခါ အခက္အခဲအသစ္မ်ားအျဖစ္ ျပန္လည္ရင္ဆုိင္ၾကရ ေၾကာင္း ႏႈိင္းယွဥ္ေတြ႕
ရွိခဲ့ရသည္။

Weekly Eleven
ေမာကၡႏုိင္ငံတကာသတင္း
ကေလးမ်ားအား သခ်ၤာသင္ၾကားရာတြင္ ႐ုိးရွင္းေသာ လက္ဟန္ေျခဟန္၊ ကုိယ္ဟန္အမူအရာမ်ား အသုံးျပဳၿပီး သင္ၾကားျခင္းသည္ ကေလးမ်ား၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ကုိ ပုိမိုတုိးတက္ေစေၾကာင္း ေလ့လာမႈ သစ္တစ္ရပ္အရ သိရသည္။

ဒုတိယတန္း၊ တတိယတန္းႏွင့္ စတုတၳတန္းအရြယ္ရွိ ေက်ာင္းသား ၁၈၄ ဦးအား (၄+၅+၇ = -- +၇) ပုစာၦတြင္ ညီမွ်ျခင္းတစ္ဘက္ႏွင့္ တစ္ဘက္ တူညီေၾကာင္း အေျဖရွာေစခဲ့ျခင္းျဖင့္ မီခ်ီဂန္တကၠသုိလ္မွ စိတ္ပညာ ပါေမာကၡကင္ဘာေလဖင္းန္ႏွင့္ အုိင္အုိဝါတကၠသုိလ္မွ ဆူဆန္ဝက္ဂ္
နာကြတ္တုိ႔က ေလ့လာ မႈျပဳခဲ့ၾကသည္။

ေလ့လာမႈတြင္ နည္းျပဆရာမ်ားမွ အဆုိပါပုစာၦတြင္ ညီမွ်ျခင္းတစ္ဘက္ႏွင့္ တစ္ဘက္တူညီသင့္ ေၾကာင္း ကုိယ္ဟန္အမူအရာကုိ အသုံးျပဳၿပီးရွင္းျပ
ထားေသာ ဗီဒီယုိကုိ ေက်ာင္းသားတစ္ဝက္အား ျပသခဲ့ၿပီး က်န္တစ္ဝက္
ကုိမူ ဆရာမ်ား၏ စကားေျပာသက္သက္ျဖင့္သာ သင္ၾကားရွင္းလင္းေသာ ဗီဒီယုိကုိ ျပသခဲ့သည္။

ယင္းသုိ႔ စမ္းသပ္ေလ့လာမႈ ျပဳလုပ္ရာတြင္ လက္ဟန္ေျခဟန္သုံးၿပီး သင္ၾကားသည့္ဗီဒီယုိကုိၾကည့္ရ ေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ စြမ္းေဆာင္ရည္ပုိမုိျမင့္မားသည္ကုိ ေတြ႕ခဲ့ရသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ၂၄
နာရီ အၾကာတြင္အလားတူ ဒုတိယ စမ္းသပ္မႈအားျပဳလုပ္ရာတြင္
လည္း လက္ဟန္ေျခဟန္ျဖင့္ သင္ၾကား ခံရေသာ ေက်ာင္းသားအဖဲြ႕
က ပုိမုိသာလြန္ေနခဲ့သည္။

နည္းျပဆရာမ်ားသည္ ညီမွ်ျခင္းတစ္ဘက္စီကုိ လက္ဟန္သုံးၿပီး ရွင္းလင္းေသာအခါ ေက်ာင္းသားမ်ား သည္ ဂဏန္းမ်ားကုိ အဓိက
မထားဘဲ ပုစာၦ၏အဓိကအခ်က္မွာညီမွ်ျခင္း ႏွစ္ဘက္တူညီေစေရး ဆုိသည္ကုိ နားလည္သေဘာေပါက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

စကားေျပာသက္သက္ျဖင့္သာ သင္ၾကားခံရေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ ဂဏန္းမ်ားကုိ ပုိမိုမွတ္မိ သျဖင့္ ပုစာၦအသစ္ေျပာင္းလဲသြားေသာအခါ အခက္အခဲအသစ္မ်ားအျဖစ္ ျပန္လည္ရင္ဆုိင္ၾကရ ေၾကာင္း ႏႈိင္းယွဥ္ေတြ႕
ရွိခဲ့ရသည္။

Weekly Eleven
ေမာကၡႏုိင္ငံတကာသတင္း

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here