Friday, August 16, 2013

ဖားကန္႔လမ္းပိုင္း ဆိုးရြားမႈမွာ ေဒသမေအးခ်မ္း၍ အခ်ိန္ျပည့္ မျပဳျပင္ႏိုင္ျခင္းႏွင့္ တန္ပိုကားမ်ား ျဖတ္ျခင္းေၾကာင့္ဟု ျပည္နယ္လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးေျပာၾကား

0 comments
ၾသဂုတ္လ(၁၆)ရက္

Photo: ဖားကန္႔လမ္းပိုင္း ဆိုးရြားမႈမွာ ေဒသမေအးခ်မ္း၍ အခ်ိန္ျပည့္ မျပဳျပင္ႏိုင္ျခင္းႏွင့္ တန္ပိုကားမ်ား ျဖတ္ျခင္းေၾကာင့္ဟု ျပည္နယ္လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးေျပာၾကား

15.8.2013

ကခ်င္ျပည္နယ္ အတြင္းရွိ ေက်ာက္စိမ္းထြက္ရွိရာ ဖားကန္႔ေဒသ သို႔သြားရာ ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္း ဆိုးရြားစြာ ပ်က္စီးမႈမွာ ေဒသ မေအးခ်မ္းေသာေၾကာင့္ အခ်ိန္ျပည့္ မျပဳျပင္ႏိုင္ျခင္းႏွင့္ တန္ပိုကား မ်ား ျဖတ္ျခင္းေၾကာင့္ဟု ျပည္နယ္လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးကမန္းဒူေနာ္က ေျပာၾကားသည္။

"လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြကထက္ ဆိုးတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ မႏွစ္က ဗန္းေမာ္-ျမစ္ႀကီးနား လံုး၀သြားလို႔ မရဘူး။ ဖားကန္႔လမ္းပိုင္း၊ တႏိုင္းလမ္းပိုင္းမွာ ဆင္ေတြနဲ႔ ဆြဲေနရတယ္။ ဒီႏွစ္ဆိုးရတာက ေဒသမေအးခ်မ္းလို႔ အခ်ိန္ျပည့္ မျပင္ႏိုင္တာနဲ႔ တန္ပိုကားေတြ ျဖတ္လို႔ျဖစ္ပါတယ္။ BOT စနစ္နဲ႔ ခ်ထားတာေၾကာင့္ ၀န္ႀကီးဌာနက ႀကီးၾကပ္ရတာပါ။ ပြင့္လင္းရာသီေရာက္ရင္ ေကာင္း သြားမွာပါ" ဟု ဆိုသည္။

ယင္းလမ္းပိုင္းကို ေရႊနဂါးႏွစ္ေကာင္ ကုမၸဏီအား BOT စနစ္ျဖင့္ ခ်ထားေပးျခင္းျဖစ္ၿပီး ေဒသမေအးခ်မ္းမႈေၾကာင့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္တြင္ မျပင္ႏိုင္ဘဲ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ လအနည္းငယ္သာ ျပင္ဆင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ၂၀၁၃ ခုတြင္ ေမလေရာက္မွသာ စတင္ျပင္ဆင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ယင္းလမ္းပိုင္းေပၚ၌ မည္သည့္တရား၀င္ေငြေၾကး ေကာက္ခံမႈကိုမွ ခြင့္ျပဳထားမႈ မရွိေၾကာင္း ၀န္ႀကီးက ဆိုသည္။ ကခ်င္ျပည္နယ္တြင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇြန္ ၉ ရက္မွ စတင္ၿပီး အစိုးရတပ္မ်ားႏွင့္ ေကအိုင္ေအတို႔ ပစ္ခတ္မႈမ်ား ရွိခဲ့ရာ တံတားအစင္း ၁၀၀ ေက်ာ္ မိုင္းခြဲခံရၿပီး အမ်ားစုမွာ ျပန္လည္တည္ေဆာက္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။

ကခ်င္ျပည္နယ္တြင္း ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ မီးရထားႏွင့္ ကားလမ္းမ်ားကိုသာ အဓိက အသံုးျပဳေနရၿပီး လမ္းပိုင္းမ်ား ေကာင္းမြန္ရန္ လိုအပ္ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group


ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔ လမ္းပိုင္းတစ္ေနရာအား ၾသဂုတ္လ ပထမပတ္ အတြင္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ထြန္းလင္းေအာင္)
ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔ လမ္းပိုင္းတစ္ေနရာအား ၾသဂုတ္လ ပထမပတ္ အတြင္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ထြန္းလင္းေအာင္)

ကခ်င္ျပည္နယ္ အတြင္းရွိ ေက်ာက္စိမ္းထြက္ရွိရာ ဖားကန္႔ေဒသ သို႔သြားရာ ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္း ဆိုးရြားစြာ ပ်က္စီးမႈမွာ ေဒသ မေအးခ်မ္းေသာေၾကာင့္ အခ်ိန္ျပည့္ မျပဳျပင္ႏိုင္ျခင္းႏွင့္ တန္ပိုကား မ်ား ျဖတ္ျခင္းေၾကာင့္ဟု ျပည္နယ္လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးကမန္းဒူေနာ္က ေျပာၾကားသည္။

"လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြကထက္ ဆိုးတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ မႏွစ္က ဗန္းေမာ္-ျမစ္ႀကီးနား လံုး၀သြားလို႔ မရဘူး။ ဖားကန္႔လမ္းပိုင္း၊ တႏိုင္းလမ္းပိုင္းမွာ ဆင္ေတြနဲ႔ ဆြဲေနရတယ္။ ဒီႏွစ္ဆိုးရတာက ေဒသမေအးခ်မ္းလို႔ အခ်ိန္ျပည့္ မျပင္ႏိုင္တာနဲ႔ တန္ပိုကားေတြ ျဖတ္လို႔ျဖစ္ပါတယ္။ BOT စနစ္နဲ႔ ခ်ထားတာေၾကာင့္ ၀န္ႀကီးဌာနက ႀကီးၾကပ္ရတာပါ။ ပြင့္လင္းရာသီေရာက္ရင္ ေကာင္း သြားမွာပါ" ဟု ဆိုသည္။

ယင္းလမ္းပိုင္းကို ေရႊနဂါးႏွစ္ေကာင္ ကုမၸဏီအား BOT စနစ္ျဖင့္ ခ်ထားေပးျခင္းျဖစ္ၿပီး ေဒသမေအးခ်မ္းမႈေၾကာင့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္တြင္ မျပင္ႏိုင္ဘဲ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ လအနည္းငယ္သာ ျပင္ဆင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ၂၀၁၃ ခုတြင္ ေမလေရာက္မွသာ စတင္ျပင္ဆင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ယင္းလမ္းပိုင္းေပၚ၌ မည္သည့္တရား၀င္ေငြေၾကး ေကာက္ခံမႈကိုမွ ခြင့္ျပဳထားမႈ မရွိေၾကာင္း ၀န္ႀကီးက ဆိုသည္။ ကခ်င္ျပည္နယ္တြင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇြန္ ၉ ရက္မွ စတင္ၿပီး အစိုးရတပ္မ်ားႏွင့္ ေကအိုင္ေအတို႔ ပစ္ခတ္မႈမ်ား ရွိခဲ့ရာ တံတားအစင္း ၁၀၀ ေက်ာ္ မိုင္းခြဲခံရၿပီး အမ်ားစုမွာ ျပန္လည္တည္ေဆာက္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။

ကခ်င္ျပည္နယ္တြင္း ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ မီးရထားႏွင့္ ကားလမ္းမ်ားကိုသာ အဓိက အသံုးျပဳေနရၿပီး လမ္းပိုင္းမ်ား ေကာင္းမြန္ရန္ လိုအပ္ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group

Leave a Reply

 
Shan News © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here